Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min er på et dataforum, hvor det for det meste er gutter men også noen få jenter. Og jentene her får selvfølgelig mye oppmerksomhet.

Og ei jente virker som er veldig oppslukt av kjæresten min, her en natt sa han at de to hadde snakket sammen i over 5 timer (altså hele natten) på chat/skype.

Jeg ble veldig såret, og fant ut at de hadde snakket om det meste.. At hun likte mye av det han likte, at hun var jomfru (aner ikke hvorfor de snakket om det). Han hadde også fortalt henne ting jeg sa han ikke skulle si til noen (handlet ikke om meg btw). Hun har også skrevet hjerter og andre ting til han (usikker på om hun skriver det på tull eller ikke), men han responderer heldigvis ikke på dette til henne.

Og han sa at han skjønnte jeg følte meg truet, og sa det ikke var noen fare.

Men allikevel så klarer jeg ikke slutte å tenke på at hun kommer til å gjøre dette mer, jeg vet ikke engang om hun vet om meg. Stoler på kjæresten min, men ikke henne. Det plager meg enormt at han i det hele tatt ga henne skype-navnet sitt og gadd å sitte å snakke med henne i fem timer.

Jeg er så redd for å miste han, og jeg vil ikke at hun skal klenge seg over han sånn. Jeg vil ikke at hun skal virke mer interessant enn meg, jeg føler meg ikke god nok.

Hva skal jeg gjøre? Er jeg veldig sjalu og paranoid? Får helt vondt inni meg da jeg tenker på det.

Anonymous poster hash: 3b384...5f5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke likt det, og jeg er ikke engang spesielt sjalu... Man skal selvsagt få lov til å ha venner av det motsatte kjønn, men han burde gjøre det ganske klart at han har kjæreste. Er fort gjort å bli revet med på nettet, så han burde avklare dette med både deg og henne.

Anonymous poster hash: 29e54...162
  • Liker 1
Gjest TheRighteous
Skrevet

Bare vet at det der kommer til å ende gale om han typen din fortsetter sånn. Han burde slutte å snakke med henne, og det med en gang. Be han om å slette henne, du overreagerer ikke :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke likt det, og jeg er ikke engang spesielt sjalu... Man skal selvsagt få lov til å ha venner av det motsatte kjønn, men han burde gjøre det ganske klart at han har kjæreste. Er fort gjort å bli revet med på nettet, så han burde avklare dette med både deg og henne.

Anonymous poster hash: 29e54...162

Jeg syns det var ganske sårende ja, men glad jeg ikke er den eneste som syns dette er ubehagelig. Det syns jeg også, så hun ikke prøver seg sånn.

Bare vet at det der kommer til å ende gale om han typen din fortsetter sånn. Han burde slutte å snakke med henne, og det med en gang. Be han om å slette henne, du overreagerer ikke :)

Ja, det tror jeg også, hehe. Det skal jeg si, har sagt ifra at han ikke skal snakke med henne siden jeg syns det er ubehagelig, men har desverre ikke oversikt over om han gjør det eller ei.

Gjest TheRighteous
Skrevet

Ja, det tror jeg også, hehe. Det skal jeg si, har sagt ifra at han ikke skal snakke med henne siden jeg syns det er ubehagelig, men har desverre ikke oversikt over om han gjør det eller ei.

Okei. Han bør hvertfall respektere det, og han sa jo selv han forstår at du føler deg truet! Får håpe han er til å stole på, og ikke snakker med henne da :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Be han om å kutte ut. På flekken.

Og forsikre deg også om at han ikke finner på unnskyldninger som "dama mi ber meg om å slette deg" ting.

Men i tillegg, å synes jeg du kan foreslå at dere kan finne på noe hyggelig sammen og prate sammen, dere to! Få han til å tenke at det er positivt å være med deg, snakke med deg og ikke noe positivt å sitte der å bable med henne på skype.

Anonymous poster hash: 9ca23...54c
AnonymBruker
Skrevet

Okei. Han bør hvertfall respektere det, og han sa jo selv han forstår at du føler deg truet! Får håpe han er til å stole på, og ikke snakker med henne da :)

Ja, håper det jeg også. Får spørre han om han har snakket med henne i det siste neste gang.

Be han om å kutte ut. På flekken.

Og forsikre deg også om at han ikke finner på unnskyldninger som "dama mi ber meg om å slette deg" ting.

Men i tillegg, å synes jeg du kan foreslå at dere kan finne på noe hyggelig sammen og prate sammen, dere to! Få han til å tenke at det er positivt å være med deg, snakke med deg og ikke noe positivt å sitte der å bable med henne på skype.

Anonymous poster hash: 9ca23...54c

Jeg tror ikke han ville sagt noe sånt, men har ikke oversikt over hva han sier til henne.

Ja, det var en god ide.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...