Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter 3 år som kjærester og 2 år som samboere har jeg begynt å få kalde føtter.

Vi har snakket om en fremtid sammen og har planer om å kjøpe leilighet sammen. Når vet vi ikke enda, men det er planen.

Jeg vet ikke hva jeg vil lengre.

Vi har det egentlig kjempe bra sammen, og har fantastisk sex! Men vet ikke om jeg orker kranglene våre lengre.

Vi krangler som andre par, men føler han er skikkelig nedsettende og kaller meg dum hele tiden når vi krangler. Sett meg veldig lei av dette.

Han er også veldig flink å vri på ting jeg sier og blir sint for ting han tror jeg sier. Føler jeg må gå på tærne for at han ikke skal misforstå noe jeg sier for hvis jeg sier noe han ikke liker kan han henge seg opp i det å være sint lenge. Da må jeg unnskylde meg å si det var ikke det jeg mente. Greit om det hadde vært at jeg faktisk hadde sagt noe han ikke likte, men han tolker noe utifra en setning jeg sier for å si at det var det jeg sa, når det ikke var det jeg sa. Om noen skjønte hva jeg mente :P

Tror rett å slett jeg bare er lei alt egentlig. Kjenner jeg trenger spenning akkurat nå. Er ikke klar for A4 livet enda. Vi er 23 år begge to, jeg studerer mens han skal begynne til høsten på noe nytt.

Han er av den trege typen så han sier han skal få seg en jobb dette halvåret men for å være helt ærlig så vet jeg ikke om jeg tror han skaffer seg det. Han er rett å slett for lat. Å det sliter jo på forholdet, at han skal sitte hjemme hele dagen å spille det dumme spillet sitt mens jeg er på skole og jobb!

Vet egentlig ikke helt hva jeg vil frem til, men bare godt å skrive litt akkurat nå.

Jeg vet rett å slett ikke hva jeg vil. Trenger spenning. Trenger sommerfugler igjen.

Anonymous poster hash: e20d5...410
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om jeg er forelsketl lengre rett å slett.....

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om jeg er forelsketl lengre rett å slett.....

Det er jo normalt å ikke være forelsket lengre, etter 3 år som kjærester. Men om du elsker han eller ikke er noe helt annet. Det er ikke sikkert du er lei han, men du er lei a4 livet. Anbefaler deg å komme deg vekk litt, gjør noe annet for en stund.

Anonymous poster hash: b853b...9ba

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo normalt å ikke være forelsket lengre, etter 3 år som kjærester. Men om du elsker han eller ikke er noe helt annet. Det er ikke sikkert du er lei han, men du er lei a4 livet. Anbefaler deg å komme deg vekk litt, gjør noe annet for en stund.

Prøver å planlegge en tur med ham nå i februar/mars, men han er ikke særlig positiv til det. Det er faktisk snakk om 2000,- per pers. Ja det er mye penger, og ja vi burde spare, men ja...

Han er vartfall ikke positv til det. Er så lei av å sitte hjemme hele tiden.

AnonymBruker
Skrevet

Prøver å planlegge en tur med ham nå i februar/mars, men han er ikke særlig positiv til det. Det er faktisk snakk om 2000,- per pers. Ja det er mye penger, og ja vi burde spare, men ja...

Han er vartfall ikke positv til det. Er så lei av å sitte hjemme hele tiden.

Men kan du ikke finne på noe uten han? Reise til foreldrene dine, overnatte hos en veninne eller reise på ferie du og veninna di? Da merker du fort om det er en mann du har lyst å komme tilbake til, eller ikke. :)

Skrevet

Dra på tur sammen med en venninne da, selv om han ikke vil så kan jo ikke du sette livet på vent.

AnonymBruker
Skrevet

Men kan du ikke finne på noe uten han? Reise til foreldrene dine, overnatte hos en veninne eller reise på ferie du og veninna di? Da merker du fort om det er en mann du har lyst å komme tilbake til, eller ikke. :)

Skal på tur i mai med ei vennine.

Lenge å vente :(

Vil jo uansett på tur med ham å kose oss, men han er aldri positiv til noen av mine forslag! Virker som om han heller vil gro mose i stolen sin!

Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
AnonymBruker
Skrevet

Har noen av dere vært utro noen gang?

Jeg har ikke det. Han har ikke vært fysisk med noen så vidt jeg vet. Men har mine mistanker at han har skrevet litt drøye meldinger på skype med noen fra WoW spillet sitt.

AnonymBruker
Skrevet

Har noen av dere vært utro noen gang?

Hvordan det?

Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bare kjente igjen historien og...vel.. ja... måtte bare sjekke...

Skjønner :P

Nei så vidt jeg vet så har han ikke vært utro ;)

Jeg har vartfall aldri vært det!

• Liker 1
Skrevet

Hvis ingen av dere jobber får dere vel ikke lån,så det stopper seg jo selv på det punktet.

Uansett så ikke kjøp felles bolig hvis du ikke mener at forholdet kommer til og vare.Ett brudd blir en del mer komplisert med felles bolig osv.

Er man usikker så er det som regel en magefølelese man skal følge er min erfaring.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis ingen av dere jobber får dere vel ikke lån,så det stopper seg jo selv på det punktet.

Uansett så ikke kjøp felles bolig hvis du ikke mener at forholdet kommer til og vare.Ett brudd blir en del mer komplisert med felles bolig osv.

Er man usikker så er det som regel en magefølelese man skal følge er min erfaring.

Jeg jobber og studerer. Han gjør ingenting.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var den personen kjæresten din er nå, bortsett fra at jeg både studerer og har jobb. Men jeg kunne ofte være sur og sint for ingenting, vri på alt han sa og være nedlatende.. Han valgte å forlate meg. Han, akkurat som du, ville ha den spenningen i livet og var rett og slett lei av oppførseln min.

Det var ikke før han fortalte meg at han ville ut av forholdet, at jeg faktisk skjønnte at jeg måtte jobbe med meg selv. Ja jeg vet, alt for sent. Saken er den at vi har tenkt å la det ligge en stund for å prøve å ta opp forholdet igjen.

Komunikasjon vår var veldig dårlig. Du må virkelig tenke deg om. Fortjener han at du tar deg en prat om situasjonen slik at han kan forbedre seg, eller er dette noe du har tatt opp med han uten hell? Om sistnevnte er tilfelle, ville jeg tatt en stund for meg selv. Kjent litt på om du faktisk savner han og det livet dere hadde eller om du har lyst å følge dine egne veier en stund :)

Lykke til :)

Anonymous poster hash: 95c46...58a

Skrevet

Jeg jobber og studerer. Han gjør ingenting.

Og det er vel kanskje grunnen til at du er drittlei?

En mann som har liten framdrift, ikke jobber, og bare spiller WOW. I tillegg en elendig kommunikasjon dere imellom.

Du er såpass ung, at jeg foreslår at du bare gjør kort prosess og avslutter det hele.

Alternativt drar han med på et skikkelig kurs i hvordan man prater sammen.

Men om du føler at toget alt har gått, så er det nok ikke så mye vits i det.

Du har gjort et par feil her også. Du har gitt etter, bedt om unskyldning når han friker ut. Da trenger han ikke ta ansvar for sin egen urimelige oppførsel. Den har nemlig ikke fått noen konsekvens for han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...