Gjest Hulderjenta Skrevet 18. mai 2004 #1 Del Skrevet 18. mai 2004 Okei, folkens jeg inrømmer det... Jeg trenger hjelp på verdens dummeste matspørsmål. :oops: Nakkekoteletter - er de laget av ku...? Svinekoteletter er jo selvsagt gris, men jeg har alltid innbilt meg at nakkekoteletter er svin det også... Har blitt ledd av i dag og fått høre at nakkekoteletter er nok ku, ja. Det er vel riktig det da..? fra en flau Hulderjenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 18. mai 2004 #2 Del Skrevet 18. mai 2004 Nakkekotelettene jeg har i fryseren er av svin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 18. mai 2004 #3 Del Skrevet 18. mai 2004 Hulderjenta: I dag kan du leve etter ordspråket om at "den som ler sist, ler best"! Du har nemlig rett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 18. mai 2004 #4 Del Skrevet 18. mai 2004 Begge deler er selvsagt av svin, de kommer bare fra forskjellige deler av grisen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 18. mai 2004 #5 Del Skrevet 18. mai 2004 Da har jeg ikke grunn til å være flau mer da..? *puster lettet ut* Jeg var nemlig helt sikker på at nakkekoteletter også er av svin, og da hadde jeg rett da! :D Takker for svar, jenter! :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 18. mai 2004 #6 Del Skrevet 18. mai 2004 Svinekotteletter er jo i to varianter.. Nakke og rygg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. mai 2004 #7 Del Skrevet 19. mai 2004 Et lite apropos: Helt til jeg var 15-16 år trodde jeg at svineribbe og pinnekjøtt var det samme. Hjemme kalte vi nemlig begge deler for ribbe. De ble spist samme dag og servert fra samme fat - og het det samme, så hvorfor i all verden skulle det være to forskjellige ting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå