AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #1 Del Skrevet 9. januar 2014 Hei. Jeg skal kjøpe en north face bag, o g lurer på om noen har noen erfaringer med størrelsen? Jeg har tenkt å bruke den til festivaler, og sikkert noen andre småturer. Men er egentlig et pluss at det er plass til sovepose og liggeunderlag i bagen. Er L passelig størrelse, eller burde jeg ha XL? Hva er den mest vanlige og "fornuftige" størrelsen å kjøpe? Og er North face hagen er god bag, anbefales den? Jeg trenger en solid bag som tåler vann… Men er åpen for andre merker Anonymous poster hash: 2b514...917 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #2 Del Skrevet 9. januar 2014 Den er stødig og god ja. Har vært med på flyet et par ganger og er like hel. L burde være mer enn nok, det er 90L. Jeg har fylt min til randen kun én gang og da på 2 ukers ferie. Anonymous poster hash: bd38d...121 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evelynita Skrevet 9. januar 2014 #3 Del Skrevet 9. januar 2014 Å driver å ser på det selv. Jeg har hatt lyst på en rosa north face bag i alle år. Jeg tenkte jeg skulle bruke den når jeg skal på trening, men nå vet jeg ikke. Hvis jeg først skal kjøpe en så vil jeg egentlig ha en større en så jeg kan bruke den til andre ting å. :/ XXL har den lille til 399, men både M og L koster 499!! Uff, valgets kvaler. Hvilken farge vil du ha TS? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Snerk Skrevet 9. januar 2014 #4 Del Skrevet 9. januar 2014 Dette er gode bager ja, har hatt en i M i to år nå og den holder seg fortsatt fint. Bruker den oftest når jeg reiser på helgeturer. Vet ikke hvordan størrelse du bør ha, men du kan jo eventuelt dra i butikken å prøve dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #5 Del Skrevet 9. januar 2014 Så bra å høre at de er gode bagger Det eneste jeg tenker på er minuset med de er at de bare er et stort rom i bagen, + det nettingrommet i lokket da… Jeg vet ikke helt hvilken farge jeg vil ha, men det haster litt, for jeg må ha en bag til om et par dager…. Så jeg bare kjøper det de har inne… Men har egentlig lyst på en litt anonym farge slik at jeg ikke blir lei Men er det ingen som har størrelse XL her da? jeg tenker "jo større jo bedre…" men er det noe ulempe med å ha stor bag? Jeg burde ikke satse på noe mindre enn L? Siden jeg har tenkt å bruke de på festival o.l hilsen TS Anonymous poster hash: 2b514...917 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
G_25 Skrevet 9. januar 2014 #6 Del Skrevet 9. januar 2014 Har S og L. Superfornøyd med begge og bruker de nesten like mye. Hvor stor sovepose har man egentlig med på festival? Tror du klarer deg med L, men ta med posen din og prøv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miramis Skrevet 12. januar 2014 #7 Del Skrevet 12. januar 2014 Har xs, s og l. Xs er fin til trening, large til turer. Ikke kjøp xl, blir bare klumpete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DysterPytten Skrevet 12. januar 2014 #8 Del Skrevet 12. januar 2014 Jeg har S bagen, og den har vært med på fly, tog, scootertur til hytta, båtturer med sjøsprøyt, den holder tett og er like fin. Samboer har den i S, M og L og bruker de mye til å oppbevare f.eks telt i for at det skal være enkelt å bære til evt leirplass. Alle holder kjempegodt eneste for meg, som er smal over skuldrene, er at jeg sliter litt med de største bagene når jeg skal bære dem. Stroppene glir liksom av skuldrene mine. Så det er noe jeg ville tenkt på om du skal ha bagen mye på ryggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 12. januar 2014 #9 Del Skrevet 12. januar 2014 Jeg har den største eller noe sånt, og den kan man ha sovepose, liggunderlag og teltpose i og i tillegg ha plass til klær og toalettsaker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå