AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #1 Skrevet 9. januar 2014 Jeg ble sammen med ei herlig jente i mai 2009. Vi hadde det veldig fint sammen (Helt til jeg var utro) og var sammen til julen 2011. Etter det dro jeg bare til hun får å få meg noe når jeg ikke fikk av noen andre siden hun ikke klarte å si nei til meg.. Kom til hun sent på kvelden og dro igjen tidlig på morgen. Etterhvert ble hun jo selvfølgelig lei av dette. Hun elsket meg så høyt, men fant ut at hun forjente bedre en dette. Noe jeg så klart er enig i! Så hun tok kontakt med en kamerat av meg som jeg var med når vi møttes for første gang. De fant på ting og plutselig hadde de visst hatt sex.. Blir forbanna av bare tanken! Etterhvert traff hun en annen fyr og ble sammen med han (Mars 2012). De har nå fått ett barn sammen og bor sammen. Men til poenget. Jeg klarer ikke å la vere å tenke på hun og gjorde det slutt med ei jeg var sammen med fordi jeg bare tenker på henne og savner hun veldig.. I julen sendte jeg hun melding spurte hvordan det gikk med henne og forholdet. Hun svarte meg jo, det må jo være positivt? Jeg sitter bare her å venter på at det skal bli slutt.. Har også sagt hun bare kan komme til meg når der er slutt.. Jeg klarer ikke annet enn å tenke på hun! Og følelsene mine for hun forsvinner jo aldri... Er så lei. Hun har det så bra, fått sin egen familie og her sitter jeg helt alene. Singel og tenker på en som jeg sikkert aldri får tilbake. Det skal sies at dette var min første kjæreste også. Så snill og god jente skal må man lete lenge etter Anonymous poster hash: 57819...26a
Betasuppe Skrevet 9. januar 2014 #2 Skrevet 9. januar 2014 Sånn går det når du spiller kortene feil (er utro). Move on. 19
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #3 Skrevet 9. januar 2014 Til pass for deg. Anonymous poster hash: 327f0...0d7 7
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #4 Skrevet 9. januar 2014 Har vel ikke lyst til å gi deg råd, høres ut som hun har det bedre der hun er nå Anonymous poster hash: 1346a...33b 4
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #5 Skrevet 9. januar 2014 Hun svarte nok på sms bare for å være hyggelig og normal, ikke noe annet. Det som er i hodet hennes er barnet og kjæresten Anonymous poster hash: b4a65...75c 2
Gjest TheRighteous Skrevet 9. januar 2014 #6 Skrevet 9. januar 2014 Er glad på hennes vegne, du behandlet henne som dritt. Så bra hun har det fint nå Du får bare komme deg videre, du har mistet din sjangse hos henne for lenge siden. 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #7 Skrevet 9. januar 2014 Jeg vet typen hennes skal jobbe noe timer unna og blir borte 2-3 dager (Kjenner folk som kjenner han). Og siden jeg vet hvor de bor vurderer jeg å komme på besøk uten å spørre om det er greit først.. Men jeg vil ikke virke psyk heller akkurat. Høres det sykt ut? Er glad på hennes vegne, du behandlet henne som dritt. Så bra hun har det fint nå Du får bare komme deg videre, du har mistet din sjangse hos henne for lenge siden. Hvordan kan du vite at jeg har mistet sjangsen for lenge siden? Anonymous poster hash: 57819...26a
Barcelone Skrevet 9. januar 2014 #8 Skrevet 9. januar 2014 Ingen sympati for deg gitt. Dette er fullt og helt din egen feil. Du har behandlet henne så utrolig respektløst og jeg tror ikke dette handler om at du egentlig vil ha henne, men du ikke kan få henne. Utrolig patetisk. 3
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #9 Skrevet 9. januar 2014 Velkommen i klubben. Du må nok se langt etter henne, for hun kommer ikke til å savne å gå rundt å lure på om du er trofast, om du snakker sant, om du mener det samme i dag som du gjorde i går. Er man mye frem og tilbake som person, vet man aldri når neste tanke eller impuls vil bli. Hun savner ikke deg på den måten, og du må nok begynne å tenke på ting fra hennes side og snakke hennes språk, før du kan få tillit der i gården. -Er du sikker på at du kommer til å være trofast? -Er du sikker på at du mener det du sier? Klar for å ønske deg noe, og få det? -Hva mener jeg når jeg sier språket hennes? Jeg har lang erfaring på dette emnet. Har gått til psykolog og faktisk snakket med en ekspert, i og med at jeg var utro mot et jente oftere enn jeg vil innrømme. Jeg løy så mye rundt meg at jeg til og med løy til psykologen i starten. Et utroskap er ikke det samme som min hensynløshet, men jeg har i hvert fall mistet den personen jeg har elsket mest og som aldri kommer til å forlate tankene mine. Har også vært i andre forhold, noe jeg til og med hadde stor tro på pga at jeg kom til å få en ny start uten forhistorie. Men når jeg leste innlegget ditt, er den nakne kroppen hennes inntil min om natten og på morgenen, tanken på at hun er den første personen jeg ser når jeg våkner, en lengsel som dukker opp med det samme. Det har gått fem år siden brudd. Du bør forsøke å gå videre, eller begynne å ta opp kampen om å få hennes tillit igjen. Det siste er en skill som ikke læres over natten. Anonymous poster hash: 259ad...711
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #10 Skrevet 9. januar 2014 Karma funker for en gangs skyld Anonymous poster hash: 1346a...33b 6
Barcelone Skrevet 9. januar 2014 #11 Skrevet 9. januar 2014 Jeg vet typen hennes skal jobbe noe timer unna og blir borte 2-3 dager (Kjenner folk som kjenner han). Og siden jeg vet hvor de bor vurderer jeg å komme på besøk uten å spørre om det er greit først.. Men jeg vil ikke virke psyk heller akkurat. Høres det sykt ut? Hvordan kan du vite at jeg har mistet sjangsen for lenge siden? Anonymous poster hash: 57819...26a Du skal holde deg unna denne dama! Skjønner ikke at du tenker på det en gang. Hun har fått barn med en annen mann og gått videre med livet sitt og jeg tviler sterkt på at hun ønsker å ha en sånn egoistisk drtiitsekk som deg i livet sitt! 4
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #12 Skrevet 9. januar 2014 Jeg hadde også svart på SMS, men tror du virkelig at du, en utro idiot, kan konkurrere med mannen og barnet hun nettopp har fått? Stopp og tenk i et lite minutt, så kanskje du forstår det... Men du er vel for selvopptatt til å forstå det. Anonymous poster hash: b4a65...75c 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #13 Skrevet 9. januar 2014 Slutt å plage henne - hun har fått et liv sammen med mannen. Du har vært utro. Du fortjener henne ikke. Finn deg en ny dame og være trofast! Prøv f.eks sukker.no og begynn å deite! Anonymous poster hash: a566b...1e9 2
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2014 #15 Skrevet 9. januar 2014 Sånn kan det gå, men du har lært til neste gang nu da.
Inspirato Skrevet 9. januar 2014 #16 Skrevet 9. januar 2014 Jeg vet typen hennes skal jobbe noe timer unna og blir borte 2-3 dager (Kjenner folk som kjenner han). Og siden jeg vet hvor de bor vurderer jeg å komme på besøk uten å spørre om det er greit først.. Men jeg vil ikke virke psyk heller akkurat. Høres det sykt ut? Hvordan kan du vite at jeg har mistet sjangsen for lenge siden? Anonymous poster hash: 57819...26a Ja, det er sykt. 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #18 Skrevet 9. januar 2014 Vet jeg har vært en stor dust og jeg angrer! Jeg vil vise hun at jeg har forandret meg. Og det er ikke sånn at jeg trenger å bli sammen med hun igjen, men vil møte hun ihvertfall.. Spurte om vi kunne møtes en dag, men da fikk jeg bare til svar "kanskje det", det høres ikke så veldig troverdig ut Jeg føler ikke jeg kan date eller ligge med andre når hun er det eneste jeg tenker på. Fantaserer og runker fortsatt etter bilder av henne så det sier litt....... Anonymous poster hash: 57819...26a
AnneBonny Skrevet 9. januar 2014 #19 Skrevet 9. januar 2014 Er så lei. Hun har det så bra, fått sin egen familie og her sitter jeg helt alene. Anonymous poster hash: 57819...26a Unn henne den lykken hun har nå, ikke kluss med den. Hun kommer ikke til å gamble med sin egen lykke på dette tidspunktet, tror jeg. Kom deg videre, for din egen del. Fortid er fortid, du må nesten tenke på fremtiden din. 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #20 Skrevet 9. januar 2014 var ikke mye medlidenhet å få her nei. dummeste stedet å skrive sånne ting på. å må si meg enig med folket her. hvorfor skal hu komme tilbake til en utro drittsekk når hu har mann og barn? Anonymous poster hash: 22d84...812
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå