Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hver gang daten min og jeg har pratet åpent om følelsene vi har for hverandre kommer alltid en periode der han blir mer "fjern".Så går det en stund,og så begynner han å ta mer kontakt igjen. At han distanserer seg slik etter viktige samtaler er ekstremt frustrerende,men jeg har hittil holdt maska og later som ingenting når han kommer tilbake.

Jeg vet at han ikke dater andre (vi har felles bekjente som bekrefter dette).Han sier han har følelser for meg, og vil gi "oss" et forsøk, men at han har slitt psykisk det siste året og ikke alltid er så bra.Jeg vet at det sist nevnte stemmer men likevel kan jeg ikke aksepterere å ha det sånn.Vi er begge voksne.Blir snart gal av dette!

Har noen opplevd slik oppførsel med menn (eller kvinner),og hva gjorde dere i så fall med det?

Anonymous poster hash: 113d0...f60
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gå videre. Det der får du aldri noe ordentlig utav.

Anonymous poster hash: 37188...de9

• Liker 1
Skrevet

Er det du eller han (eller begge) som tar initiativ til disse viktige samtalene?

Jeg er litt uenig med innlegget over her. Bør vel ikke avskrive en person som sier han har følelser for deg, og som i tillegg er enig i å date eksklusivt. Han virker rimelig seriøs spør du meg. Men det kommer kanskje an på hvor lenge dere har datet?

AnonymBruker
Skrevet

Er det du eller han (eller begge) som tar initiativ til disse viktige samtalene?

Jeg er litt uenig med innlegget over her. Bør vel ikke avskrive en person som sier han har følelser for deg, og som i tillegg er enig i å date eksklusivt. Han virker rimelig seriøs spør du meg. Men det kommer kanskje an på hvor lenge dere har datet?

Det er som regel han som tar initiativet, men jeg gjør det også, så han vet jeg har følelser for ham.

Vi har kjent hverandre i 1 1/2 år ca. men hver gang vi har pratet om at nå vil vi ta steget videre så stopper det opp og vi kommer ikke videre.

Anonymous poster hash: 113d0...f60

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...