AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #1 Skrevet 9. januar 2014 For 8 måneder siden ble jeg sammen med en fantastisk flott fyr - en jeg kan se for meg fremtid og familie sammen med! (Jeg er selv 25 - han 31) Nå har det seg sånn, at jeg har fått kjønnsvorter... Jeg har IKKE vært klar over at jeg har vært smittet av dette viruset, og jeg vet jo at det kan ta veldig lang tid fra man er smittet til jeg har fått utbrudd... Jeg har selvfølgelig tatt fatt i dette med det samme og skaffet meg behandling. Jeg vet jeg må fortelle min kjære om dette men jeg syns det er vanskelig. Jeg føler meg flau og skamfull - og ikke minst er jeg livredd for hvordan han vil reagere, og jeg er livredd han vil forlate meg.... Jeg vet ikke hva jeg vil med dette innlegget - kanskje noen tilbakemeldinger, tips og råd fra noen som har vært i samme situationen? Jeg er ikke interessert i å få en skyllebøtte fordi jeg en gang har vært dum nok til å ikke bruke kondom.... Anonymous poster hash: 0659b...2cc
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #2 Skrevet 9. januar 2014 vel, nå regnes det med at faktisk mellom 70-80% av seksuelt aktive er bærere av viruset, det er bare ikke alle som får symptomer. dessuten beskytter ikke kondom mot kjønnsvorter. det kan smitte via munnsex fingre osv Anonymous poster hash: fb21a...d30 1
Alja Skrevet 9. januar 2014 #3 Skrevet 9. januar 2014 Om han forlater deg pga det kan du bare være glad. Med mindre du har vært utro og blitt smittet da. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå