Gå til innhold

stramme opp kroppen - gode øvelser

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal begynne å trene igjen etter en pause, men trenger tips til gode øvelser. Jeg vil gjerne få litt strammere og sterkere kropp. Jeg er slank, men vil bli litt fastere i fisken. Spesielt lår og mage.

Hvilke øvelser er gode? Kommer til å trene 2 dager i uken.

Hvor fort kommer jeg til å se resultater? Må ha noe å se fram til ;)

På forhånd takk :)

Anonymous poster hash: 749b7...1ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et lite tips nr 1. Tren mer enn to ggr i uka. Tren hjemme gjerne hver dag. 20 min. Catlslide er et tips fra min side + at du bør inkludere noe som forbrenner fett. Catslideøvelsene finner du på nett. Det virker litt tungt i begynneøsen, men er du flink bedrer det seg etter et par uker. Disse to gangene du snakker om kan da enten være løping eller rask gange. Minimum 30 min

Resultater? Det kommer an på deg og hvor flink du er og kostholdet ditt. Kutt ned på det usunne. Få i deg proteiner, ikke sukker :)

Lykke til

AnonymBruker
Skrevet

Et lite tips nr 1. Tren mer enn to ggr i uka. Tren hjemme gjerne hver dag. 20 min. Catlslide er et tips fra min side + at du bør inkludere noe som forbrenner fett. Catslideøvelsene finner du på nett. Det virker litt tungt i begynneøsen, men er du flink bedrer det seg etter et par uker. Disse to gangene du snakker om kan da enten være løping eller rask gange. Minimum 30 min

Resultater? Det kommer an på deg og hvor flink du er og kostholdet ditt. Kutt ned på det usunne. Få i deg proteiner, ikke sukker :)

Lykke til

Takk for svar!

Skal sjekke ut catslide :D Har dessverre ikke mulighet til mer enn to ganger i uken. Har fulltidsstudier og jobb, samt en sykdom som slår meg ut ganske ofte (derfor jeg har hatt pause)

Kostholdet har jeg orden på. :)

Anonymous poster hash: 749b7...1ca

AnonymBruker
Skrevet

Løping hjelper med å stramme inn. Vil også annbefale at du trener endel styrke. Feks knebøy med stang, markløft. Få deg en pt time. De hjelper med å sette opp evt program og viser deg øvelser. Knebøy kan du gjøre hjemme også. Jeg tar 50 til dagen i tillegg til trening på senter 5 dager i uken

Anonymous poster hash: dbf78...b71

Skrevet

Hvis du allerede er slank ville jeg droppet å prioritere løping og annen kondisjonstrening når du bare kan trene to ganger per uke.

Styrketrening er løsningen hvis du vil bli fastere. Ikke sånn liksom-trening med rosa manualer, få satt opp et program med baseøvelser som knebøy, hipthrust, benkpress, nedtrekk osv

Få repetisjoner, tunge vekter.

Det er krevende, men utrolig effektivt.
Husk å spise nok.

Anonymous poster hash: 6b239...75b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...