AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #1 Skrevet 9. januar 2014 Jeg har en eks som forlot meg etter 16 år sammen, og ble med en gang sammen med ei anna dame. Han har to barn sammen med meg. Hun har to barn sammen med sin eksmann. De flyttet med en gang sammen, og fikk fort et felles barn. Jeg har to barn. Har prøvd å komme meg videre i livet. Men jeg var nok ikke like målrettet og klar som eksen var. Jeg har følt at jeg har hatt nok med barna og meg selv, så jeg har ikke orket å starte på nytt følelsesmessig igjen sammen med en annen mann. Men har prøvd, men det funket dårlig. Jeg har et problem der jeg er litt missunnelig. Eksen og jeg forsøkte å få barn i 8 år etter at vi fikk siste barnet vårt , men vi lykkes ikke. Han ville ikke ta prøverør for da det ble aktuelt så bestemte han seg for at han ville ha seg en annen dame, og gå sa han. Vi vet ikke årsaken til hvorfor jeg ikke ble gravid. Eneste var at han hadde for lite levende sæd til å gjøre meg gravid på naturmetoden, men så ble nye dama hans gravid og da gikk tanken på at det var meg. Han fortalte meg da hun ble gravid og etter at han har fått barnet , at jeg går glipp av masse med å ikke fått tredjebarnet. Og at han synes at han er verdens heldigste som fikk dette. Og at jeg går glipp av veldig mye faktisk..... Hva synes dere om dette? Blir man lykkeligere med to barn enn med tre? Jeg verdsetter de to jeg har fått og trenger jo ikke flere men jeg lurer jo på om jeg går glipp av noe stort siden jeg ønsket det... Anonymous poster hash: f4e96...e9a
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #2 Skrevet 9. januar 2014 Æsj, får en drittsekk av en mann du var sammen med.. som behandler deg på den måten, stikker fordi å finner en annen dame fordi du ikke kan få mer barn (tror dere), og så gnir det oppi tryne på deg? Nei, du blir ikke lykkelig av X antall barn. Du blir lykkelig av å ha en familie du elsker, og som elsker deg tilbake. Denne idioten vet tydelig ikke hva det er, om et tredje barn er viktigere enn å være sammen med sin kone og to barn. Herlighet, virker som han bare bruker damer som baby-banker, istedenfor å faktisk oppleve kjærligheten. Tragisk fjot. Anonymous poster hash: a0c35...5de 5
Britt Banditt Skrevet 9. januar 2014 #3 Skrevet 9. januar 2014 Du kan jo tenke sånne da: Hvis dere hadde fått tre barn så hadde du sittet der, alene med tre barn, og ikke to. Som selvfølgelig er tøffere. For det hadde faktisk bare vært et spørsmål om tid for når han hadde gått, det er lite sannsynlig at det er FORDI dere ikke fikk flere barn, han hadde nok stukket så fort han hadde funnet ei annen, sånn som han gjorde. 3
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #4 Skrevet 9. januar 2014 De sa ikke at det var meg som ikke kunne få. De sa at de fant en årsak på hans sæd. Han hadde for lite sæd til at jeg kunne bli gravid på vanlig måte. Planen var at de skulle ta det mest kompliserte prøverrør for da var de sikker på at jeg med størst sannsynlighet ville bære frem et barn. Det var fire leger , tre av de mener at det er ingenting synlig galt med meg, en av de mener at jeg kan ha pcos, og 3 prosent sjanse for å bli gravid på naturmetoden. Så jeg vet ikke. Eksen sa at han var ikke så desperat etter å få et barn til med meg. Han ville heller ha en dame som han trivdes med istedet. Jeg ble lei meg da han gikk såklart. Og da han gikk så sa han at han hadde truffet en annen dame, og at han var superglad i henne etter bare en date. Det ser fortsatt ut som om de svever i lykke.... Jeg synes det var hardt å se de få et barn sammen, traff de tilfeldig på tur med barnet..... Men hvem har den mest ryddige situasjonen nå? meg eller han? Jeg vil si meg... Jeg har jo bare meg selv, og de to barna. Han har våre to barn, felles barn med henne, og to stebarn. Og at han kan si jeg går glipp av noe stort... og at jeg bør løpe rundt å finne meg en mann som vil ha det...... uff det orker jeg ikke... Synes det er toskete å si.... Jeg er kjempelykkelig for å ha fått mine to barn, og vet å sette pris på det. Kunne ønske at jeg hadde en far som aldri forlot meg og drev på som han.... Anonymous poster hash: f4e96...e9a
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #5 Skrevet 9. januar 2014 Og hviilke dame har gitt han mest? Henne ? Jeg tenker veldig mye på det. Men jeg ga han jo to barn, og hun ett.... Og mine barn var grunnfamilien hans.... Lett å føle seg verdiløs etter noe sånn, men jeg bør vel ikke tenke så mye på det. Og ikke være så missunnelig.... Anonymous poster hash: f4e96...e9a
Gjest Ironically me Skrevet 9. januar 2014 #6 Skrevet 9. januar 2014 ...også blir du 10 ganger mer lykkligere med 4 barn enn 3... Jeg er lykkelig for det jeg har fått - men det er sikkert bare meg... Jeg har en eks som forlot meg etter 16 år sammen, og ble med en gang sammen med ei anna dame. Han har to barn sammen med meg. Hun har to barn sammen med sin eksmann. De flyttet med en gang sammen, og fikk fort et felles barn. Jeg har to barn. Har prøvd å komme meg videre i livet. Men jeg var nok ikke like målrettet og klar som eksen var. Jeg har følt at jeg har hatt nok med barna og meg selv, så jeg har ikke orket å starte på nytt følelsesmessig igjen sammen med en annen mann. Men har prøvd, men det funket dårlig. Jeg har et problem der jeg er litt missunnelig. Eksen og jeg forsøkte å få barn i 8 år etter at vi fikk siste barnet vårt , men vi lykkes ikke. Han ville ikke ta prøverør for da det ble aktuelt så bestemte han seg for at han ville ha seg en annen dame, og gå sa han. Vi vet ikke årsaken til hvorfor jeg ikke ble gravid. Eneste var at han hadde for lite levende sæd til å gjøre meg gravid på naturmetoden, men så ble nye dama hans gravid og da gikk tanken på at det var meg. Han fortalte meg da hun ble gravid og etter at han har fått barnet , at jeg går glipp av masse med å ikke fått tredjebarnet. Og at han synes at han er verdens heldigste som fikk dette. Og at jeg går glipp av veldig mye faktisk..... Hva synes dere om dette? Blir man lykkeligere med to barn enn med tre? Jeg verdsetter de to jeg har fått og trenger jo ikke flere men jeg lurer jo på om jeg går glipp av noe stort siden jeg ønsket det... Anonymous poster hash: f4e96...e9a
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #7 Skrevet 9. januar 2014 Denne historien har jeg da lest flere ganger her inne. Hvis du er samme person må du snart ta grep og bli kvitt disse tankene, det fører ingenting godt med seg. At du ønsket tre barn men ikke fikk det, er selvsagt leit, men det hjelper ikke å spekulere og sammenligne med din eks hele tiden. Du blir i alle fall ikke lykkeligere av det...Anonymous poster hash: 14f32...bcc 5
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2014 #8 Skrevet 9. januar 2014 Du har det bedre enn ham, hvis det der forholdet ryker har han barn med to kvinner som han skal sjonglere samvær med, og det er ikke gitt at noen av dere vil giddde å være samarbeidsvillige med ham. Ellers da når det kommer til nytt forhold så vil det da en gang komme naturlig når du blir skikkelig forelsket, og siden du har prøvd det der og har to nydelige barn, så er det da ingen hast?
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #9 Skrevet 9. januar 2014 Unnskyld at jeg sier det det, men synes du har en merkelig tankegang. Antall barn har da ikke noe med måling av lykke å gjøre. Så du synes at det hadde vært bedre at han hadde gått fra deg og du hadde hatt 3 barn å ta deg av alene når han stakk? Og du skriver at du har gitt han 2 barn og hun andre bare ett? Så da burde han bry seg mer om deg bare pga av det? Det er ikke sånn det fungerer dessverre. Kan forstå at du synes det er sårt at han kom seg videre så fort og ikke du. Kanskje du finner en ny mann og får flere barn du også etterhvert. Men man måler da ikkje kjærligheten mellom dere i antall barn sammen. Anonymous poster hash: 98471...24f 1
Gjest Skrevet 9. januar 2014 #10 Skrevet 9. januar 2014 Forstår at det er tunge dager. Men for alt du vet er mannen bortimot steril, og den nye dama ble gravid fordi hun hadde svin på skogen. Det er ikke sikkert at det er så enkelt for denne mannen å starte med kull nummer to nå heller. Tenk på deg selv og din hverdag. To unger er flott! Holder i masse vis. Du må jobbe med din egen inntilling til situasjonen.
Meline37 Skrevet 9. januar 2014 #11 Skrevet 9. januar 2014 Vet at jeg må tenke anderledes. Og ikke tenke sånn som jeg gjør
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2014 #12 Skrevet 9. januar 2014 Dine barn begynner og bli så store at de ikke trenger og passes på mer og det gir jo deg mer frihet, mens han starter på nytt og må ha barnevakt når han skal på noe, er ikke det deilig da? 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #13 Skrevet 9. januar 2014 Detaljene i denne saken er akkurat de samme som i de trådene hvor en dame skriver at sender "oppgitte" meldinger til eksen Anonymous poster hash: 10db0...759
Meline37 Skrevet 9. januar 2014 #14 Skrevet 9. januar 2014 Jeg har prøvd å gå videre. Men det har bare ikke funket forløbig. Jeg ønsker ikke eksen tilbake, men tror mye rundt bruddet pluss andre situasjoner preget meg sterkt. Jeg har bestemt meg å finne roen, og ta det rolig fremover. Tror barneønske og det jeg var igjennom der av problemer med å få gikk innpå meg ja. Men klarer meg uten flere barn. Men det var tøff situasjon
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #15 Skrevet 10. januar 2014 Du har eldre barn og mer fritid og han må ordne barnevakt for hver minste ting. Lykken ligger ikke i hvor mange barn man har. Du har 2 barn, vær takknemlig med det, er jo mange kvinner som ikke kan bli gravide. Personlig synes jeg at 3 barn er i overkant litt for mye. Er stressende nok med 2. Anonymous poster hash: a779a...f2d 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #16 Skrevet 10. januar 2014 Jeg har en eks som forlot meg etter 16 år sammen, og ble med en gang sammen med ei anna dame. Han har to barn sammen med meg. Hun har to barn sammen med sin eksmann. De flyttet med en gang sammen, og fikk fort et felles barn. Jeg har to barn. Har prøvd å komme meg videre i livet. Men jeg var nok ikke like målrettet og klar som eksen var. Jeg har følt at jeg har hatt nok med barna og meg selv, så jeg har ikke orket å starte på nytt følelsesmessig igjen sammen med en annen mann. Men har prøvd, men det funket dårlig. Jeg har et problem der jeg er litt missunnelig. Eksen og jeg forsøkte å få barn i 8 år etter at vi fikk siste barnet vårt , men vi lykkes ikke. Han ville ikke ta prøverør for da det ble aktuelt så bestemte han seg for at han ville ha seg en annen dame, og gå sa han. Vi vet ikke årsaken til hvorfor jeg ikke ble gravid. Eneste var at han hadde for lite levende sæd til å gjøre meg gravid på naturmetoden, men så ble nye dama hans gravid og da gikk tanken på at det var meg. Han fortalte meg da hun ble gravid og etter at han har fått barnet , at jeg går glipp av masse med å ikke fått tredjebarnet. Og at han synes at han er verdens heldigste som fikk dette. Og at jeg går glipp av veldig mye faktisk..... Hva synes dere om dette? Blir man lykkeligere med to barn enn med tre? Jeg verdsetter de to jeg har fått og trenger jo ikke flere men jeg lurer jo på om jeg går glipp av noe stort siden jeg ønsket det... Anonymous poster hash: f4e96...e9a Tror det er bare noe han sier. Kanskje han vil at du skal ha ddet like tøft som han.Hahahh Det er slitsomt nok med to unger når man er alene. Anonymous poster hash: f3dbe...d85
miramis Skrevet 11. januar 2014 #17 Skrevet 11. januar 2014 Æsj, får en drittsekk av en mann du var sammen med.. som behandler deg på den måten, stikker fordi å finner en annen dame fordi du ikke kan få mer barn (tror dere), og så gnir det oppi tryne på deg? Nei, du blir ikke lykkelig av X antall barn. Du blir lykkelig av å ha en familie du elsker, og som elsker deg tilbake. Denne idioten vet tydelig ikke hva det er, om et tredje barn er viktigere enn å være sammen med sin kone og to barn. Herlighet, virker som han bare bruker damer som baby-banker, istedenfor å faktisk oppleve kjærligheten. Tragisk fjot.Anonymous poster hash: a0c35...5de Jeg ser ikke hvordan eksmannen er en drittsekk. Er mer ts som virker bitter.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #18 Skrevet 11. januar 2014 Din situasjon høres verst ut fordi du er den som sitter og er misunnelig på eksen. Anonymous poster hash: ad814...ee7
Gjest Akiko Skrevet 11. januar 2014 #19 Skrevet 11. januar 2014 Jeg vil tro at den som ikke kverner på fortiden har det best uavhengig av antall barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå