AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #1 Skrevet 9. januar 2014 Siden jeg er _HVIT_ og må ta 12039 timer med sol for å få noe som helst farge + sol ikke er noe særlig bra visst man vil se fin ut som eldre, så har jeg investert i selvbruning. Damen på vita anbefalte everyday moisturizer for ansiktet og sensitive bronzing lotion. Begge fra St Tropez. Nå fikk jeg litt panikk likevel da. Jeg haater skiller, flekker og vil ikke se ut som en fake gul barbie. (Jeg har selvbruningskrem angst). Tør jeg dette? Hvordan går jeg frem? Har skrubb og alt, klarer jeg å ta det på ryggen selv? Eller bør jeg få hjelp? Skal jeg ta over hele kroppen, halsen også? Eller burde jeg bruke den for fjeset på halsen? Tror jeg bare prøver forsiktig på beina litt jeg... Anonymous poster hash: d5c3c...248
Gjest Skrevet 9. januar 2014 #2 Skrevet 9. januar 2014 Ryggen bør du få hjelp med. Skrubb godt først, spesielt knær og albuer. På meg selv vet jeg at håndledd også trenger en god runde, samt oversiden av hender og føtter. Ville brukt den for ansikt på halsen også. Tynt lag, og masser godt inn, gjerne med hansker, så du slipper gule håndflater. Jeg tar alltid hendene sist, og synes det funker best. Ingen ekspert, men bleikfis selv som vil unngå hudkreft og rynker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå