AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #1 Skrevet 9. januar 2014 Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal få opp troen på kjærligheten igjen. Nå er jeg inne i en fase der jeg nesten har lyst å være singel.... Og bare ta av meg barna og gi opp det med kjærlighet for en stund.... Anonymous poster hash: 52bb0...a85
AnneBonny Skrevet 9. januar 2014 #2 Skrevet 9. januar 2014 Er du i et nåværende forhold, eller er du singel/datern?
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #3 Skrevet 9. januar 2014 Jeg dater en, men tror jeg må kutte.... Føler at det blir for mye sex.... føler han ikke har de interesser jeg er på let etter.... Føler det er kun det sexuelle, og det gjør jo vondt i hjerte når jeg føler det sånn Anonymous poster hash: 52bb0...a85
AnneBonny Skrevet 9. januar 2014 #4 Skrevet 9. januar 2014 (endret) Jeg dater en, men tror jeg må kutte.... Føler at det blir for mye sex.... føler han ikke har de interesser jeg er på let etter.... Føler det er kun det sexuelle, og det gjør jo vondt i hjerte når jeg føler det sånn Anonymous poster hash: 52bb0...a85 Hørtes ikke ut som at dette er noe av det du søker for øyeblikket, nei. Hvis det får deg til å føle deg dårligere eller tyngre, så er det nok lurt å avslutte det. Har du mange konstruktive mennesker i livet ditt? I stedet for å date menn som vil ha sex, ville jeg muligens ha gått for å date noen som er snill. Se etter menn som smiler mye, ler og virker oppmuntrende og morsom. Noen som tilfører livet positivitet og glede. Har de tunge blikk, styr unna. Har de detruktiv oppførsel eller levemønster, styr unna. Gå for det du føler at du har behov for. Inntil da, holder du deg unna menn og tenker bare på deg selv, og gjør ting som gjør deg godt og får deg til å smile Skal nok se at du får opp humøret. Endret 9. januar 2014 av AnneBonny 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #5 Skrevet 9. januar 2014 Da er du singel og tar deg av barna Date kan du gjøre senere. Og på dine premisser. Sex-menn får finne noen andre som lar seg overkjøre. Anonymous poster hash: 3cf73...68c 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #6 Skrevet 10. januar 2014 Jeg sluttet å ha sex med folk. Jeg ble streng: Jeg vil gjerne ha det hyggelig, vi kan godt ligge inntil hverandre og se en film, eller sove inntil. Vi kan godt flørte med hverandre, gi hverandre gode dager. Men sex er utelukket. Jeg kan bare ha det med en partner. Vet ikke hvorfor, men etter at jeg begynte med dette følte jeg meg så mye bedre og lettere. Som om jeg fikk tilbake min egen kropp, den er MIN, ingen andre sin. Ingen som klår på den, maser på den, vil ha den i helgene, skal kysse på den.... overtale den. Det var en befrielse. Kos, kyss og klem (xoxoxo), men ikke mer. Anonymous poster hash: 39d43...a36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå