Gå til innhold

Bordkort og invitasjoner til dåp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal snart ha barnedåp og jeg har lyst t å lage noen fine invitasjoner og bordkort, men finnes ikke kreativ. Noen som kan tipse om fine løsninger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker du å lage selv, eller å kjøpe noe på nett?

På Panduro har de mye fint som du kan bruke til å lage invitasjoner og bordkort selv. Det finnes vel også en del nettsider hvor man kan lage dette på internett. Ville prøvd å google det og sjekket ut forskjellige sider. Husker jeg laget takkekort selv på en nettside og der hadde de utallige variasjoner utifra hva man selv ønsker.

Skrevet

Tenkte å lage selv ja, men har ingen formening om hordan de skal være, så trenger litt tips,,.Panduro har masse fint, men jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal se etter der og hvordan jeg skal bruke det de har...Er helt håpløs på sånt!

Skrevet

Kanskje de har noen bøker med inspirasjon på Panduro?

Skrevet

Synes invitasjoner med bilde av babyen er koselige :) det kan du enten lage på pc selv, eller få laget hos en fotobutikk

Eller google barnedåp invitasjon/bordkort og se på bildesøket, masse inspirasjon :)

Hva slags stil liker du?

Anonymous poster hash: 5bc1d...cc0
Skrevet

Kikket på pynttilfest.no? Eller søk på fru mæla og barnevelsignelse.

Anonymous poster hash: 5834f...1bb

Skrevet

Hvis du har lyst å prøve deg på scrapbooking, så anbefaler jeg deg å gå inn på forumet på www.scrapping.no - der finne du inspirasjon til invitasjoner og bordkort, både i enkle varianter og i mer tidkrevende varianter. Besøk gjerne scrappebutikker på nett for inspirasjon, Panduro er dyr og dårlig synes i alle fall jeg....

www.bikuben.com

www.scrapomania.no

www.papirplaneten.no

Anonymous poster hash: 9c2e3...070

Skrevet

Tusen takk for forslag!!!

Skrevet

Kanskje litt sent svar, men du kan jo se på pinterest også?

Og, ikke kjøp alt mulig dill med mindre du har planer om å fortsette med kortlaging. Det er en dyr hobby (særlig hvis du skal kjøpe på panduro). Nå vet jeg ikke hvor lenge det er til du skal sende ut invitasjoner, men du kan kjøpe utstyr på f.eks ebay og etsy. Samme som man får her i landet, men billigere. Dog, en smule lengre ventetid.

Det viktigste du trenger i første omgang er ei god saks (gjerne to, en litt stor og en til detaljklipping), dobbelsidig teip (jeg bruker kun biltema sin!), kartong/pynteark, litt småpynt og kanskje penn til å skrive med. Finnes også mange flotte stempler man kan få tak i :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...