AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #1 Skrevet 9. januar 2014 Før når jeg har datet gutter, har jeg vært veldig opptatt av å ha perfekt, sminke, hår.. alltid tenkt over hva jeg sier, prøve å gjøre så bra førsteinntrykk som mulig. Men med den gutten her, så bryr jeg meg ikke så veeldig mye. Jeg sier ikke at han ser meg usminka, udusja og med tufsete dott på hodet liksom. Men det har hendt at jeg har stikket for å treffe han på kvelden, men morgenens sminke og klær. Vanligvis ville jeg dusja, retta håret og sminka meg på nytt. Det samme gjelder med personligheten min. Jeg føler meg mye mer avslappa rundt han enn jeg vanligvis gjør de første datene. Er ikke nervøs, le av dustete ting, tulle med den dårlige humoren min, snakke om meninger osv.. Jeg føler jo selv at det er en bra ting at jeg kan være meg selv såpass tidlig med han, men en del av meg sier at jeg kanskje ikke liker han godt nok til at jeg bryr meg så mye om hva han tenker. Har liksom ikke den følelsen inni meg at jeg må imponere han. Men han er litt annerledes enn de fleste gutter også, han har ikke så mye erfaring med jenter, bryr seg ikke så mye selv om hvordan han ser ut, og har litt spesielle interesser. Så mulig det er dette som gjør at jeg føler meg mer avslappa? Anonymous poster hash: 196b6...8a1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #2 Skrevet 9. januar 2014 Da er du enten deprimert eller liker ham ikke så godt som du tror. Anonymous poster hash: 41142...414
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #3 Skrevet 9. januar 2014 Eh... Det er jo sånn det skal føles, når det er riktig! Så lenge du føler deg bra sammen med han. Følelsen av å måtte imponere er ikke riktig. Anonymous poster hash: 6be4a...808
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #4 Skrevet 9. januar 2014 Eh... Det er jo sånn det skal føles, når det er riktig! Så lenge du føler deg bra sammen med han. Følelsen av å måtte imponere er ikke riktig. Anonymous poster hash: 6be4a...808 Nei, ikke når man dater. I et forhold er det naturligvis en annen ting. Anonymous poster hash: 41142...414
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #5 Skrevet 9. januar 2014 Jeg tror det kan ha litt å si hvis han ikke er av den typen som "alle jenter ser etter." Ikke at jeg sier han er stygg, dette kan like godt gå på status. Om han er det av de mest populære i området, med høy sosial status f.eks. Men det høres jo ut som dere har god kjemi, og da tror jeg du skal tolke dette positivt. At du kan være deg selv, og si og gjøre det som er naturlig for deg. Livet har flest hverdager, så en kan like godt bli kjent med hverandre slik man er til vanlig. Men jeg synes det er viktig og kle seg opp litt av og til å være litt ekstra "fin for hverandre." Spesielt merker jeg dette når jeg har vært i et langt forhold. At man kan kle seg og pynte seg litt for en god middag hjemme, og ikke bare gå i joggebuksen liksom. Anonymous poster hash: 9c929...f66 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå