Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har møtt en gutt. Aldri før har jeg kunnet snakket så bra med noen, vi kan sitte i flere timer å bare prate, og tiden bare flyr. Han er morsom, veldig snill, åpen, føler vi kan snakke om absolutt alt, selv om jeg bare har vært på date med han 6-7 ganger. Han er så utrolig bra person!

Han har sagt at han begynner å få følelser for meg. Han er veldig kjærlig mot meg, kosete, og sier utrolig mye søtt. Han har en stabil jobb, bra familie og venner, ikke en festløve, fornuftig.. ja, han har jo ALT jeg ser etter.

Problemet er bare at jeg ikke kjenner den forelska følelsen.. Det kribler ikke i magen når jeg ser han, jeg lengter ikke tilbake til den ene gangen vi hadde sex. Det føles bare som at jeg ikke er så forelska. :( Forrige gang jeg var skikkelig forelska, var det med eksen min (da var jeg 17, og vi var sammen i 1,5 år) mens nå er jeg 19. Er det normalt at man ikke får den der kriblende "får ikke sove" følesen etterhvert som man blir eldre?

På den annen side så vil jeg absolutt ikke stoppe det hele opp, han er en så utrolig fin fyr! Blir lei meg bare med tanken på at vi skal kutte kontakten. Men jeg føler jeg skylder han å ha de følelsene som han har, føler det er utrolig slemt av meg å bruke mye av tiden hans når jeg ikke har den følelsen.. Jeg bryr meg om han, tenker mye på han, og gleder meg til å treffe han igjen osv.. men det er den der varme, kriblende følelsen jeg savner. Har alltid hatt det før etter noen uker, men ikke nå. :(

Er dette noe dere tror kan komme etterhvert? Kan man være forelska uten de følelsene? Aldri opplevd det før. Selv om jeg kjenner at det er noe spesielt med han, det er et eller annet!!

Anonymous poster hash: 9c1c3...e3c
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er du på leit etter noe langvarig, eller bare å ha det gøy i ungdomstida?

Anonymous poster hash: 82a7b...ff8
AnonymBruker
Skrevet

Slapp helt av med slike forelskelsesfølelser. Det er bare en illusjon og det går over etter hvert. Det som er viktig er at dere har god kjemi, noe det høres ut som dere har. Kjærligheten tar tid å bygge.

Jeg har hatt flere forhold hvor jeg ikke har hatt kriblefølelsen. Tror aldri jeg hadde den mellom 23 og 30. Like etter 30 kom den for fullt... Men det er ikke behagelig å ikke få sove fordi hjertet dunker og man drømmer om en man aldri blir sammen med. :)

Anonymous poster hash: d3e2d...faf
Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
AnonymBruker
Skrevet

Kan dessverre også hende du virkelig får føle på kriblefølelser hvis han avviser deg eller du ikke lenger vet hvor du har han.

Anonymous poster hash: d3e2d...faf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...