Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lyst på barn tidlig som mulig, men det er ikke greit for meg som mann å finne ei som vil gjør det samme. Hvorfor skal det være sånn?

Anonymous poster hash: 109b5...cd7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det ville vært vanskeligere om du hadde vært kvinne.

Gjest bustyvel
Skrevet

Får finne deg ei eldre dame da.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror det ville vært vanskeligere om du hadde vært kvinne.

Leser om at mine med brødre bare bruker kvinner til å tømme tanken og løpe vekk. Jeg synes det er vanskelig nok som det er å finne ei som er oppegående til å bli mor

AnonymBruker
Skrevet

Får finne deg ei eldre dame da.

Liker ikke eldre damer, føler at jeg mister min maskulinitet

Gjest Ozelot
Skrevet

Jeg har en annen erfaring enn deg. Synes ikke jeg hører noe annet enn verpesyke kvinner.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 22 år (kvinne) og vil ha barn tidlig, venter på at samboer blir klar. Da kastes ppillene. :)

Anonymous poster hash: 9fded...a07
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Liker ikke eldre damer, føler at jeg mister min maskulinitet

På hvilken måte da? De som er sammen med eldre damer blir jo gjerne sett opp til som "skikkelige hingster".

Anonymous poster hash: 0c95a...305

Skrevet

Jeg er 22 år (kvinne) og vil ha barn tidlig, venter på at samboer blir klar. Da kastes ppillene. :)

Hvorfor er ikke samboer din klar?

Skrevet

jeg tror ikke det er så vanskelig for en mann å finne en kvinne som vil. Jeg har ønsket barn hele livet mitt. Har bare fått to. Jeg og ekssamboeren prøvde siden jeg var 23 år, og få en til, men lykkes ikke. Men er glad for de to jeg har. Jeg håper fortsatt på å få ett barn til før det er for sent. Treffer jeg en mann som vil, så er jeg med. Men føler det er vanskelig å treffe en mann som virkelig ønsker seg et barn.

AnonymBruker
Skrevet

Skulle ønske jeg kunne finne meg en mann som ville hatt barn med meg nå :P er 20år og er helt klar for å få et til barn. Jeg har etbarn ifra før på snart 5år.. vil gjerne gi henne søsken om ikke alt for lenge.. men er få menn som deg som ønsker dette.

Anonymous poster hash: e4cbc...62c

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er ikke samboer din klar?

Flere grunner, jeg er nok ikke helt klar selv eller - selv om det føles sånn. Om jeg hadde blitt gravid nå, hadde det vært helt greit for begge to. Men vi vil ha et planlagt barn, når huset er ferdig pusset opp og sparekontoen er større.

Skrevet

ja, det er det jeg merker også.. Er svært få menn som ønsker barn. Jeg har problemer å finne de. Noen skriver i profiler på datingkanaler at de ønsker det, men det virker ut som om de gjør det kun for å få tak i en dame.

Det latterlige er når menn på 42 år foreks. skriver i profilen på datingsider: på et svar da om barneønske: Kanskje i fremtiden. De har ikke så lang tid på seg når de er 42 år egentig. og når de sier kanskje... så tror jeg at de hadde svart ja hvis de virkelig ønsket det.

AnonymBruker
Skrevet

hvor er disse mennene som ikke vil ha barn?? jeg har nesten aldri møtt noen. enten ahr de barn fra før eller så vil de ha en eller annen gang. jeg er kvinne og ønsker ikke barn.

Anonymous poster hash: e7305...f9e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...