AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #1 Skrevet 9. januar 2014 Jeg har hatt en dårlig periode med samboeren min en stund,(vært sammen i 3 år) og for en uke siden hadde vi en alvorlig prat om dette, jeg spurte han rett uut om han ønsket å kjempe for forhodlet og om det var verdt det osv, fordi jeg ikke følte han elsket meg nok..så sa han at han var usikker på oss, om vi passet sammen, og at en del av han ville og en del ville ikke..men vi skulle gi det et forsøk til, det ville han. Etter dette ble jeg helt KNUST inni meg..hadde jo håper at han ville si at han ville kjempe og virkelig ønsket dette...man vet jo gjerne det etter 3 år, forelskelsen har forsvunnet for lenge siden og vi har valgt å fortsette med hverandre gang på gang. MEN de siste dagene syns jeg at jeg har merket forandring på han..han har blitt mer distansert, prater mindre til meg, og klager utrolig mye...hvis jeg har gjort 10positive ting i hjemmet finner han kun den ene negative og tar det opp!! veldig frustrerende og jeg blir selvfølgelig sint og skfuffet. Han trener mye og liker å se bra ut, men det har han alltid gjort gjennom hele forhodlet så vanskelig å si på det. Han er mer med kamerater nå, og begrunner det med at han føler for det når vi har det vanskelig og ønsker litt tid for seg selv...men har alikevel spurt meg om vi skal tilbringe fredagen sammen med et annet par. Igår kveld ville han ikke ha sex(var trøtt) og det tror jeg er første gang? han vil alltid ha sex og oftest han som maser på meg..men for all del, det er lov å ikke ville en gang i blant. Men alikevel, er det fler tegn på at man er utro? har ikke hatt følelsen av at han har vært det, er ikke noe mistenkelig, vet han har vært der han har sagt osv...men endringene er merkelige syns jeg. Anonymous poster hash: 1478c...fef
Britt Banditt Skrevet 9. januar 2014 #2 Skrevet 9. januar 2014 Holder han mobilen skjult? Ellers høres det egentlig bare ut som han rett og slett er litt lei, men ikke utro. 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #3 Skrevet 9. januar 2014 Jeg tenker at oppførslen hans er fordi katta nå er ute av sekken g at han da får bearbeidet det han har tenkt på lenge. Tro rikk han er utro. Anonymous poster hash: 2ba6d...45c 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #4 Skrevet 9. januar 2014 Vet ikke om han har mobilen skjult så mye..han har den alltid i hånda eller rett i nærheten, når han sover ligger den på nattbordet, men har ikke lagt merke til noe spess..at noen ringer/melder uvanlig. Men så er ikke jeg hjemme så mye, jobber som regel til 22 noen dager, så ting kan jo skje utenom den tiden. Kanskje vi fortsatt bare er i den dårlige perioden..håper at vi klarer å bearbeide det med tiden:( vet ikke hva som skal til, jeg ønsker bare at han ønsker dette han også og at vi sammen kan ha det fint! men vet ikke om alt håp er ute eller hva... Anonymous poster hash: 1478c...fef
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #5 Skrevet 9. januar 2014 Begynner med narkotika Anonymous poster hash: 38837...0ef
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #6 Skrevet 9. januar 2014 hehe, nei vet at det ikke er noe narkotika inne i bildet...det kommer nok aldri til å skje i dette tilfellet ;P det er jeg rimelig sikker på. Anonymous poster hash: 1478c...fef
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #7 Skrevet 9. januar 2014 -Sjekk mobilen hans -Pc Om du vil finne ut av utroskap må du være detektiv. Anonymous poster hash: c3f08...f76 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #8 Skrevet 9. januar 2014 Jeg har ikke sett noe mistenkelig på meldinger eller facebook, men det kan jo være slettet? finner man alltid noe? Anonymous poster hash: 1478c...fef
Cascade Skrevet 9. januar 2014 #9 Skrevet 9. januar 2014 Ikke sikkert du trenger være nervøs, noen ganger kan man ønske seg litt tid til seg selv uten noen egentlig grunn. Vi er forskjellige, noen ganger er det veldig lett å merke når noe er galt og der kanskje er en annen inne i bildet, andre ganger skjules det og man oppdager det først et halvt år etter. At han ikke ønsker sex er også helt normalt om han sliter med noen tanker, trenger ikke bety noe. Du må kanskje prøve å prate med han igjen, spørre om han sliter med noe, om der er noe du kan gjøre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå