Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser at Sats reklamerer om trening der man kan ha med seg babyen sin. Timene heter Strong Mama og Baby steps, men jeg finner ikke ut om "mitt" treningssenter (sandnes) har disse timene. Det står jo inne på nettsiden deres at det er et tilbud dem har, men finner bare de klassiske gruppetimene som spinning osv på mitt lokale treningssenter.

Vil det si at de ikke har dette tilbudet her eller at jeg ikke leter riktig? Syns nettsiden var så rotete. Anonymous poster hash: e5256...4a1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Pusher denne.

Anonymous poster hash: e5256...4a1

AnonymBruker
Skrevet

Ser at Sats reklamerer om trening der man kan ha med seg babyen sin. Timene heter Strong Mama og Baby steps, men jeg finner ikke ut om "mitt" treningssenter (sandnes) har disse timene. Det står jo inne på nettsiden deres at det er et tilbud dem har, men finner bare de klassiske gruppetimene som spinning osv på mitt lokale treningssenter.

Vil det si at de ikke har dette tilbudet her eller at jeg ikke leter riktig? Syns nettsiden var så rotete. Anonymous poster hash: e5256...4a1

Kan du ikke ringe dem og spørre?

Anonymous poster hash: 84bf5...21a

Skrevet

Hvis du går inn på Sats.no > Timeplan & Booking > Tilpasset søk og velger alle dager, legger inn BabySteps og StrongMama som favorittimer, velger Sandnes senter og deretter trykker søk, så får du svaret - at det dessverre ikke ser ut til at de har det på det senteret, i alle fall ikke de neste to ukene.

Du kan eventuelt spørre i resepsjonen om de har planer om å starte opp slike timer der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...