Gjest kassycat Skrevet 9. januar 2014 #1 Skrevet 9. januar 2014 (endret) Er det mulig Griset neglelakk på bordet, og fjernet med neglelakkfjerner ... Setter pcen oppå der foreløbig, satser på at jeg finner en bedre løsning før samboeren min merker ugler i mosen. ALLE TIPS MOTTAS MED TAKK Endret 9. januar 2014 av kassycat
Gjest kassycat Skrevet 9. januar 2014 #2 Skrevet 9. januar 2014 (endret) http://imgur.com/bCdY5ys Endret 9. januar 2014 av kassycat
Gjest Amber Rose Skrevet 9. januar 2014 #3 Skrevet 9. januar 2014 Er det det hvite, eller er det bare gjennskinn i bordet? Kanskje en tusj? Det blir jo ikke lakkert igjen, men det hjelper hvert fall litt.
Lea2 Skrevet 9. januar 2014 #4 Skrevet 9. januar 2014 Du får kjøpt sånne tusjer som skal dekke slike ting. Blir ikke helt perfekt, men det blir i alle fall ikke så stor forskjell som nå. Ta med bildet til jernvare/fargehandel og spør. Men du må nok tilstå, for perfekt blir det ikke
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #5 Skrevet 9. januar 2014 Ville oljet det, helst med en litt mørk olje. Du kan også forsøke å gni over med valnøtt. Anonymous poster hash: 98dc4...9b8
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #6 Skrevet 9. januar 2014 Det ser ut som type ikea bord? Laget av sagflis og ikke ekte tre? Da er nok det eneste du kan gjøre er å bruke tusj å prøve å farge igjen og kanskje noe lakk over der igjen, men pent blir det nok ikke. Anonymous poster hash: bb090...a5c
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #7 Skrevet 10. januar 2014 Har gjort akkurat det samme selv! Veldig dumt og aner ikke hva som kan gjøres. Skal følge med her og se om det kommer noen gode forslag. Anonymous poster hash: a6f8d...f39
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #8 Skrevet 10. januar 2014 Er det mulig Griset neglelakk på bordet, og fjernet med neglelakkfjerner ... Setter pcen oppå der foreløbig, satser på at jeg finner en bedre løsning før samboeren min merker ugler i mosen. ALLE TIPS MOTTAS MED TAKK Møbelhandler med utvalg selger farver til slikt. De har ulike farvevarianter. Du kan også kjøpe deg en permanentmarker i den fargen du trenger. Eks panduro Anonymous poster hash: 974f9...25f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå