AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #1 Skrevet 9. januar 2014 Hei har 2 katter begge sterilisert/kastrerte . Er det vanlig at de slikker hverandre i baken og foran ? Hann katten gjør dette på hunnkatten . Hun liker det ikke så hver gang jeg ser det jager jeg han sint vekk . Fordi jeg ser at hun misliker det . Er det normalt . Syns det er litt ekkelt fordi hun ikke liker det og hver gang han skal slikke henne går han rett på enten baken eller foran . Er det normalt ? Skal jeg la han gjøre det selv om hun ikke liker det ? Hun ender bare opp med å krangle litt med han eller vri seg løs . Men om jeg ser det kjefter jeg . Men vet ikke om det er riktig heller ? Noen råd ? Hvorfor gjør han dette ? Hun gjør aldri dette tilbake .Anonymous poster hash: e2bcf...010
Lilac Skrevet 9. januar 2014 #2 Skrevet 9. januar 2014 (endret) *pffft* Er veldig trøtt og fikk ikke helt med meg hav som sto. Men ja, jeg tror det er normalt. Endret 9. januar 2014 av Lilac
Gjest Hinkelpinkel Skrevet 9. januar 2014 #3 Skrevet 9. januar 2014 Syns du skal la vere å blande deg. Dyrene klarer som oftest å ordne opp sjøl. 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #4 Skrevet 9. januar 2014 Jeg mener han vasker henne fordi han vil være venner. Om det er foran eller bak tror jeg ikke spiller så stor rolle. Sånn jeg ser det trenger du ikke å kjefte på han, da han ikke er slem. Hun klarer fint å si ifra selv om hun ønsker å være venner eller ikke. Anonymous poster hash: de006...6c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå