Gå til innhold

Foundation som ikke gir "flassete inntrykk"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg sliter litt med at når jeg prøver å ha på foundation, så blir det i panna et litt "flassete" inntrykk. Det blir ikke jevnt og det ser ut som det er "flak/flass" i panna mi. Jeg har prøvd med primer under og, det blir fremdeles like "flakete/flassete".

Både mineralfoundation og flytende foundation gir samme resulatet. Det gjør at det ikke ser pent ut i det hele tatt og jeg bruker det ikke overhodet.

Nå er jeg ikke den flinkeste til å bruke slik, og jeg har nylig fattet interesse for å innimellom sminke meg litt ekstra. Men at det ser ut som jeg har solbrent hud som flasser av då frister det ikke like mye.

Noen som har lignende erfaringer eller tips?

Anonymous poster hash: 6b35c...f37
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg plages også med dette, det som hjalp litt var å skrubbe huden 3 ganger i uka, og ha en god fuktighetskrem på før primer.

Anonymous poster hash: 1f678...887
Skrevet

Ansiktsskrubb ble løsningen for meg også, bruker MD Formulations Face and Body to ganger i uka. Nå om vinteren må jeg ha litt ekstra fuktighet også, bruker en fuktgivende ansiktsmaske ved behov.

Skrevet

Noen andre som har noen tips her?

Anonymous poster hash: 125a5...45d
Skrevet

Peeling og god fuktighetskrem er mitt råd også.

Skrevet

Har det samme problemet. Hjelper å peele, men har innsett at det er slik min hud er. Dessverre :(

Skrevet

Jeg skrubber alltid ansiktet i dusjen med en myk skrubb, så smører jeg på en god krem og lar den trekke godt inn. Før jeg skal ta på foundationen smører jeg gjerne litt fuktighetskrem på de tørre områdene i ansiktet. Føler da at resultatet blir mykt og fint. Bruker forresten Isadora foundation i glassflaske med pumpe, som jeg selvfølgelig ikke husker hva heter. Isadora tester heller ikke på dyr :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...