AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #1 Skrevet 9. januar 2014 Jeg holder på med ei livsstilsebdring der et sunnere koshold og trening kommer inn i bildet. Mitt førte mål er å komme i gang med dette, noe jeg startet for 7 dager siden. Mitt neste mål er syden, om 70 dager. Hvor mye er det realistisk å komme seg ned på 70 dager? Håper på 3 kg, er det realistisk? Veier pr dags dato 93 kg og er 173 cm. Kvinne på 25 år. Spiser to brødskiver med enten makrell i tomat, fiskepudding, leverpostei eller lignende til frokost. Lunsj: smoothie laget av cultura og div frossen frukt og bær Middag: laks, karbonadedeig, rent kjøtt o.l og grønnsaker og eller salat Kvelds: samme som frokost Trener mellom 2 til 4 ganger i uka og går til jobb (t/r 5 km) Hvis jeg holder dette gående, hva klarer jeg på 70 dager? Og er det realistisk å ønske å veie 80 kg til neste januar?Anonymous poster hash: 1006a...502
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #2 Skrevet 9. januar 2014 Inntil 1 kg per uke er normalt sett mulig, på 70 dager kan du fint klare 10 kg men å sikte seg inn mot 7 er nok bedre. Anonymous poster hash: e0327...f4f 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #3 Skrevet 9. januar 2014 Enig med AB, om du skal gå ned i vekt uten å miste for mye muskler så blir ofte 0,5-1 kg i uka anbefalt, og om du går ned 1 kg i uka mister du 10kg. Men man burde jo ha rom for feil og litt slikt, så jeg ville nok også satset på rundt 7:) Gratulerer med en sunnere livsstil og lykke til!^^, Anonymous poster hash: 12c71...332
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #4 Skrevet 9. januar 2014 Tusen takk for svar! 7 kg er jo fantastisk! Jeg tenkte at 3 kg var max jeg kunne klare! Men da kjører jeg på med et mål på 7 kg! Men kommer til å være superfornøyd med 3 kg også da er kanskje årets mål på 80 kg nærmere enn jeg tror sluttmålet mitt er 70 kg, men det kommer når det er tid for det. Små skritt hindere meg i å feile og jeg får tid til å omstille med til ny livsstil! Åh så jeg gleder meg! Så motivert nå tusen takk :DAnonymous poster hash: 1006a...502 1
snilla Skrevet 9. januar 2014 #5 Skrevet 9. januar 2014 Jeg tror det er lurt å ha små, realistiske mål så du gjør det på en mye bedre måte enn de som absolutt skal ned mest mulig på kortest mulig tid! Da slipper du å gå på en real smell når du har gått ned eks 5 kg på 70 dager, og ikke eks 15 kg. Alle kilo ned er ett steg nermere målet! Og når du har langsiktige mål, blir de nye vanene dine plutselig til en ny livsstil Jeg heier på deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå