Gjest avocadoen Skrevet 9. januar 2014 #1 Del Skrevet 9. januar 2014 Jeg tror muligens at jeg spiser litt for lite mat. Har ikke merket at jeg har gått ned noe særlig i vekt, men nå skal jeg opp i muskelmasse (svømmer hardt 3 gang i uken) og må derfor spise mer naturlig nok. Så har jeg hørt at om man spiser før man sovner så er det lettere å legge på seg pga at man selvsagt ikke rører på seg i søvne. Men jeg lurer på om det er noen farer ved å spise før jeg legger meg? Snakker om en banan eller en omelett altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #2 Del Skrevet 9. januar 2014 Det har ikke noe å si når på døgnet du spiser, det er hva og hvor mye man spiser som teller. Så ta kveldsmaten med god samvittighet:-) Anonymous poster hash: cbf75...6fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #3 Del Skrevet 9. januar 2014 Så lenge du spiser mer enn du forbrenner, så går du opp i vekt. Det har ikke noe å si når på døgnet du spiser maten din. Du kan godt spise alt på kvelden liksom. Anonymous poster hash: f6ad3...654 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå