Livets datter Skrevet 18. mai 2004 #1 Del Skrevet 18. mai 2004 Hva med å lære den dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 18. mai 2004 #2 Del Skrevet 18. mai 2004 Det hadde vært genialt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 18. mai 2004 #3 Del Skrevet 18. mai 2004 Det hadde jammen vært kjekt... Tenk så deilig å slippe å tømme den kattekassa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 18. mai 2004 #4 Del Skrevet 18. mai 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 19. mai 2004 #5 Del Skrevet 19. mai 2004 Det hadde vært noe! Skal vise dette til pusen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheba Skrevet 19. mai 2004 #6 Del Skrevet 19. mai 2004 Hm - kanskje pusen min kan klare dette etterhvert? Han går nemlig opp på vårt toalett etter han har vært på sitt eget, og så står han der og skraper slik som han gjør etter at han har vært på kattetoalettet. Nå skal det sies at han hopper opp og graver og skraper når vi menneskene har brukt toalettet også da..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milly:) Skrevet 19. mai 2004 #7 Del Skrevet 19. mai 2004 Hehe, det hadde vært morsomt! :-) Min pus går ut for å gå på do han, og det er jo like greit. Men han kan gi labb da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 21. mai 2004 #8 Del Skrevet 21. mai 2004 Hadde vært noe for meg og pusen min. Koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 21. mai 2004 #9 Del Skrevet 21. mai 2004 Kanskje jeg klarer å lære Snake det ja... hadde gjort seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Viva~ Skrevet 22. mai 2004 #10 Del Skrevet 22. mai 2004 Burde kanskje lært dem å trekke etter seg også da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå