AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #1 Skrevet 9. januar 2014 Mannen min er 40 år gammel. Måne, ølvom og utlagt tarm. Inget glansbilde selv heller, men alikevel må han sitte å se på andre jenter hele tiden. På facebook må han like alle andres profilbilder, og liker alle grupper av typen "Norges fineste rumpe" vi som liker store pupper " osv. Da vi reiste på ferie kom vi ikke lengre enn til flyplassen før han begynte å glane. Det er spesielt unge jenter. Jeg har små pupper, og begynner å lure på om han savner noe større. Sliter veldig på selvtillitten dette. Jeg er ellers slank med normal kropp, jeg trener (noe han ikke gjør ) Skjønner ikke hvorfor han skal være så opphengt i alle andre, kan han ikke like meg ?Jeg bryr meg faktisk ikke om kjekke menn på gata...selv om jeg glatt kunne fått noe penere...bør jeg gjøre det slutt ? Anonymous poster hash: de7f2...f9d 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #2 Skrevet 9. januar 2014 Kan du ikke si at du synes det er respektløst at han driver å glaner sånn? Anonymous poster hash: a923c...029 3
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #3 Skrevet 9. januar 2014 Ja, jeg synes du bør gjøre det slutt. Selvsagt er man ikke blind for noe man synes er attraktivt, men en intelligent mann gjør dette på et human måte. Synes jeg fikk av å høre om mannen din her, var virkelig en slaskete særing. Hvis du kan, gå.... just do it.. Du har våren og sommeren foran deg nå ikke drass på en sånn tung raring Anonymous poster hash: c5e54...ed9 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #4 Skrevet 9. januar 2014 Ja, jeg synes du bør gjøre det slutt. Selvsagt er man ikke blind for noe man synes er attraktivt, men en intelligent mann gjør dette på en human måte. Synet jeg fikk av å lese om mannen din, er en slaskete særing. Hvis du kan, gå!.... just do it.. Du har våren og sommeren foran deg nå ikke drass på en sånn tung raring Anonymous poster hash: c5e54...ed9 Beklager skrivefeilene, skriver på iphone. Uthevet er rettet på. Anonymous poster hash: c5e54...ed9
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #5 Skrevet 9. januar 2014 Hadde jeg aldri funnet meg i! En ting er at han ser diskret når han er alene, men noe annet når du faktisk står der. Ville sagt rett ut hva jeg tenkte om slik oppførsel. Anonymous poster hash: fc1ee...724 3
Gjest Kasøblå Skrevet 9. januar 2014 #6 Skrevet 9. januar 2014 (endret) Hvordan har dere det ellers? Merker at jeg ble litt nysgjerrig på hvordan man har det med en slik mann. Jeg synes det er helt i orden å synes at andre ser bra ut, men det er litt hva man gjør ut av det. Hadde nok ikke klart å velge denne mannen som "mannen i mitt liv". Endret 1. mai 2017 av Kasøblå
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #7 Skrevet 9. januar 2014 Han er liksom så jævlig opptatt av at kvinnene skal vær så perfekte, men ser ut som et dass selv ! Hjelper ikke å finne seg en stygg mann , utro er de alle sammen. Anonymous poster hash: de7f2...f9d 1
Gjest Kasøblå Skrevet 9. januar 2014 #8 Skrevet 9. januar 2014 (endret) På 9.1.2014 den 1.57, AnonymBruker skrev: Han er liksom så jævlig opptatt av at kvinnene skal vær så perfekte, men ser ut som et dass selv ! Hjelper ikke å finne seg en stygg mann , utro er de alle sammen. Anonymous poster hash: de7f2...f9d Jeg tror ikke alle menn er utro, i likhet med at ikke alle kvinner er utro heller. Endret 1. mai 2017 av Kasøblå
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #9 Skrevet 9. januar 2014 Jeg er ei pen jente med en slank, fin og normal kropp. Jeg har vel for små pupper da (a cup) Merker at de glaner så fort det kommer ei barmfager ei. Anonymous poster hash: de7f2...f9d
whoppii Skrevet 9. januar 2014 #10 Skrevet 9. januar 2014 Standaren.. alle menn er utro. ikke alle er det,vist du synst at du fortjener bedre så dumper du han, jeg hadde begynt å kommenter andre mens du gikk atme han,feks han hadde bra kropp, drit lekkert hår osv:) blir sikkert en annen tone ut av han da:D
Gjest Katten. Skrevet 9. januar 2014 #11 Skrevet 9. januar 2014 Han er liksom så jævlig opptatt av at kvinnene skal vær så perfekte, men ser ut som et dass selv ! Hjelper ikke å finne seg en stygg mann , utro er de alle sammen. Anonymous poster hash: de7f2...f9d Statistisk sett er kvinner mer utro enn menn. Jeg regner selvfølgelig med at som en voksen person har du tatt dette opp med din partner? Altså ditt misnøye ved hans åpenbare glaning og hva det får deg til å føle. 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #12 Skrevet 9. januar 2014 Klart det ikke hjelper å finne seg en "stygg" mann. En empatisk mann er vel litt bedre å lete etter. Pluss en mann som har interesser og liker livet sitt, nok til å ikke sitte å sture og finne på destruktive ting og ha tid og ressurser til å lame så mye rundt. Anonymous poster hash: c5e54...ed9 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #13 Skrevet 9. januar 2014 Det er det jeg sier, for en mann har en kvinne (som han ikke er i slekt med) en verdi som bestemmes fullstendig ut fra hennes utseende. Skulle hun være smart, vittig, etc. har det ikke en dritt å si så lenge hun ikke er pen. Kvinner kan ikke kompensere på noen som helst måte for manglende utseende ( med mindre hun gir DE blowjobene og fungerer som et tømmehull for den ekle sæden hans) Dessverre har ikke stygge menn andre krav, ofte er det de som sitter å klager på dama, selv om hun er nesten ute av hans liga utseendemessig. Han får henne på andre premisser, som at han er morsom, har glimt i øyet, blablabla.Anonymous poster hash: 9cc56...9b3 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #14 Skrevet 9. januar 2014 Mannen min er 40 år gammel. Måne, ølvom og utlagt tarm. Inget glansbilde selv heller, men alikevel må han sitte å se på andre jenter hele tiden. På facebook må han like alle andres profilbilder, og liker alle grupper av typen "Norges fineste rumpe" vi som liker store pupper " osv. Da vi reiste på ferie kom vi ikke lengre enn til flyplassen før han begynte å glane. Det er spesielt unge jenter. Jeg har små pupper, og begynner å lure på om han savner noe større. Sliter veldig på selvtillitten dette. Jeg er ellers slank med normal kropp, jeg trener (noe han ikke gjør ) Skjønner ikke hvorfor han skal være så opphengt i alle andre, kan han ikke like meg ?Jeg bryr meg faktisk ikke om kjekke menn på gata...selv om jeg glatt kunne fått noe penere...bør jeg gjøre det slutt ? Anonymous poster hash: de7f2...f9d Det kan godt hende han liker både deg og alle andre samtidig. Du har tre alternativer: Drit i det, forsøk å forandre ham, dump ham. Ikke bli en sånn dame som går bak og skuler på andre damer tilfelle mannen skulle glane på de. Du er bra nok som du er, uansett hva han måtte bedrive. At folk glor på store pupper er fordi de er store, ikke fordi de er fine. De er "mer i synsfeltet". Ingenting galt med a-cup. Anonymous poster hash: 93c04...012
Frisørdama Skrevet 9. januar 2014 #15 Skrevet 9. januar 2014 Si til han at det der er faktisk ikke grei oppførsel, skal han glo så får han gjøre det når han går uten deg, litt respekt kan han vise.
Antoinette Skrevet 9. januar 2014 #16 Skrevet 9. januar 2014 Denne mannen virker ekstremt uintelligent og umoden og faller lett i "ekkel gris" kategorien. Kunne aldri funnet meg i slik oppførsel. Hvis han ikke endrer seg så skal du gjøre det slutt for du har det ikke bra. 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #17 Skrevet 9. januar 2014 Sånn egentlig, hva skal du med han? Anonymous poster hash: c5e54...ed9
Britt Banditt Skrevet 9. januar 2014 #19 Skrevet 9. januar 2014 Utrolig pinlig at alle deres felles venner skal vite at han er en av de "som liker store pupper" etc. Har et par sånne venner på fb også, men de er "heldigvis" single gutter rundt 25.. 3
Antoinette Skrevet 9. januar 2014 #20 Skrevet 9. januar 2014 Godt poeng fra Britt ang. Face. Har noen sånne menn i vennelista som er sammen med venninner av meg og når det dukker opp at de liker Paradisejenter og sånne sider av typen "For oss som liker store pupper" så tenker man jo sitt og innimellom sier jeg fra.... da blir noen av dem ganske flaue.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå