Gå til innhold

TV2 Sumo, Netflix eller Viaplay?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Jeg lurte på hva som er best av de 3?

Har alltid brukt TV2 Sumo og mener at det er ganske greit for å se på serier og kanskje direkte TV.

Hva mener dere?

Liker også TV2 Sumo fordi en venn av meg fant et sted hvor man kan få gull medlemskap for kun 99 kroner :)

Her: https://www.e-junkie.com/ecom/gb.php?c=cart&i=1314055&cl=266601&ejc=2 (man får direktesendt koden etter betaling)

Så spørsmålet er altså: Sumo, Netflix eller Viaplay?

Endret av MariaHolm
Videoannonse
Annonse
Gjest shockgirl
Skrevet

Netflix! Bra utvalg av serier og filmer, oversiktlig, og koster bare 79 kroner i måneden.

Du kan prøve Netflix gratis i en måned, og Viaplay gratis i en måned, så får du se hva du liker best. :)

Har hørt mange snakke positivt om HBO nordic, men har ingen erfaring med det selv.

• Liker 1
Skrevet

Netflix! Bra utvalg av serier og filmer, oversiktlig, og koster bare 79 kroner i måneden.

Du kan prøve Netflix gratis i en måned, og Viaplay gratis i en måned, så får du se hva du liker best. :)

Har hørt mange snakke positivt om HBO nordic, men har ingen erfaring med det selv.

Har aldri hørt om HBO nordic, ser ganske bra ut.

Takk for tipset! Skal prøve netflix og viaplay!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har både Netflix og Viaplay og liker begge. Hvis jeg hadde måttet velge hadde nok valget falt på Viaplay da jeg synes de har et meget godt utvalg av serier og filmer, et bittelite hakk bedre enn Netflix. Men her er det nok smak og behag.

Jeg hadde en 14-dagers gratisperiode med HBO Nordic men ble ikke veldig imponert. Tror det egner seg best for dem som er mest opptatt av TV-serier, og da typiske HBO-serier. Filmutvalget var rimelig tynt.

Anonymous poster hash: f3156...1ea
  • Liker 1
Skrevet

Har bare testet Netflix, men er greit fornøyd :)

Vurderer Viaplay også :P

AnonymBruker
Skrevet

Netflix (amerikansk).

Anonymous poster hash: 00719...d42
Gjest Ozelot
Skrevet

Jeg har Netflix. Synes det er helt greit, men kunne ønske det var litt mer utvalg. Hender jeg har lett etter en spesifikk serie eller film, også har dem den ikke, selv om det har gått 1-2 år siden den kom ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...