AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #1 Skrevet 9. januar 2014 jeg har lenge hatt lyst å begynne å trene på grunn av at jeg dritt lei av å være tynn. jeg er naturlig tynn har vært det hele livet, folk har sagt konstant hele live mitt ( ikke i senere tid) at jeg må spise mer for jeg er så tynn. jeg har aldri hatt noe hat forhold til mat, elsker mat og spiser masse når jeg spiser ( er middagmenneske) har ikke hatt noe bra middags rutiner og sånn fra jeg var liten, noe jeg hater. er 22 år blir 23. jeg er 170 høy og veier 47-49 kg.( er jente) liker ikke tanken på å gå på trenings studio når jeg er så tynn/slank. føler alle tenker at "wow hun der va sykt tynn" jeg har null peiling på trening. har ikke den beste selvtilliten i verden heller. er jeg syk i hode som tenker sånn? burde jeg ha personlig trener eller noe? noen som har tips til meg hva jeg kan gjør for å manne meg opp til det? sorry hvis det bli masse rot her nå når jeg skrev Anonymous poster hash: f1727...b84
Gjest Runforit Skrevet 9. januar 2014 #2 Skrevet 9. januar 2014 Siden du er såpass slank så er nok det aller beste for deg å trene styrke. Om du har null peiling så tror jeg at i ditt tilfelle kan det være lurt med noen PT timer slik at du får lært skikkelig teknikker og hvordan du skal legge opp treningen fremover. Mange skader seg ved oppstart av vekter(feil teknikk) eller de får ikke noe gode resultater av det fordi de ikke vet hvordan de skal sette opp en treningsplan men bare vimser rundt og "leker" med apparatene. Det er ikke noe å være redd for Med ditt utgangspunkt kombinert med rett mat og trening så kan du absolutt få flotte resultater. De fleste kutter fettprosent før de skal virkelig starte å bygge for å se resultatene av styrketrening, men det trenger ikke du Du kan bare kjøre på med masse mat og tung styrke og før du vet ordet av det så er du med i Bikini Fitness
Pringle Skrevet 9. januar 2014 #3 Skrevet 9. januar 2014 er 22 år blir 23. jeg er 170 høy og veier 47-49 kg. Mon det. Vær så snill og spis mer! Beklager om jeg høres ut som et ekko...
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #4 Skrevet 9. januar 2014 Jente på 21 år her Var alvolig syk som liten. De som får den sykdommen ble som regel liten og spe. Det ble jeg også. Som 18 åring veide jeg 36 kilo. Men hadde ikke spiseforstyrelser, var veldig glad i mat. Men klarte bare ikke å legge på meg. Men nå veier jeg 43 kilo, og jeg ikke stygg tynn lenger. Men var forsatt ikke helt fornøyd. Tenkte at nå er jeg drit lei av å ikke ha former. Gikk forbi andre jenter som hadde former, å ble veldig lei meg. Så får 2 mnd tid siden gikk jeg inn får å begynne å trene. Men jeg så flau får å gå inn på et trenings senter. Følte at alle så på meg, følte meg dum og liten. Men de folka som jobbet der var kjempe koslige og blide. Så etter noen ganger bryr jeg meg ikke lenger. Jeg tenker '' alle er der får at de skal oppnå noe, det samme er jeg '' Tenk at alle er der for enn grunn. Mitt tips er styrketrening og protein pulver etter trening. Stå på dette klarer du! Hilsen er i samme sitvasjon Anonymous poster hash: 8cf36...aea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå