AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #1 Skrevet 9. januar 2014 Jeg har gjort en grusom feil... Jeg kjøpte noe på Bjørklund, det skulle være en gave. Den kostet rett under 2000 kroner. Jeg må bytte den, vet noen om jeg får penger tilbake på det? Jeg betalte 500 kr med visa-gavekort, så ser at jeg kanskje ikke får det tilbake, men er det sannsynlig at jeg får resten tilbake i penger, og ikke gavekort? Må virkelig bytte den, og dør inni meg om jeg ikke får pengene tilbake Anonymous poster hash: 611e3...070
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #2 Skrevet 9. januar 2014 Jeg spurte forresten ikke om deponering, DUMME MEG. Men har kvittering, den er til og med fremdeles pakket inn i gaven som den skulle være i.. Anonymous poster hash: 911c3...a9d
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #3 Skrevet 9. januar 2014 Det er det kun butikken som kan svare på, det er de som avgjør. Du kan ikke kreve noe, men hvis butikken er grei kan du kanskje få tilgodelapp eller pengene tilbake. Anonymous poster hash: e69c5...b3d
Pengebingen Skrevet 9. januar 2014 #4 Skrevet 9. januar 2014 Du får stikke til de og høre. Jeg vil tro du får pengene tilbake, i alle fall det som ikke er på gavekortet, så lenge det ikke er spesielt laget for deg. Har de produsert spesielt for deg kan det bli verre. Var det fra butikkhylla burde det ikke være noe problem. Blir skuffet over Bjørklund hvis de ikke yter deg den servicen.
Glitnir Skrevet 9. januar 2014 #5 Skrevet 9. januar 2014 Det er som andre sier opp til Bjørklund. Vil dog anta at du sikkert får byttet så lenge det er innenfor fristen de operer med (typisk 14 dager) og det ikke er salgsvare. Pengene tilbake er vel mer usikkert, men butikken er den eneste som kan svare.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #6 Skrevet 9. januar 2014 Kan ikke skjønne at du får pengen tilbake, men en tilgodelapp. Anonymous poster hash: 1f728...e53
Gjest Skrevet 9. januar 2014 #7 Skrevet 9. januar 2014 Antar du vil få en tilgodelapp. Det var det jeg fikk da jeg byttet et smykke jeg fikk i gave. Tror det sitter langt inne hos butikken å gi deg pengene tilbake. Bare enkelte som reklamerer med sånt, f.eks. Elkjøp.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #8 Skrevet 9. januar 2014 Jeg har gjort en grusom feil... Jeg kjøpte noe på Bjørklund, det skulle være en gave. Den kostet rett under 2000 kroner. Jeg må bytte den, vet noen om jeg får penger tilbake på det? Jeg betalte 500 kr med visa-gavekort, så ser at jeg kanskje ikke får det tilbake, men er det sannsynlig at jeg får resten tilbake i penger, og ikke gavekort? Må virkelig bytte den, og dør inni meg om jeg ikke får pengene tilbake Anonymous poster hash: 611e3...070 De gir ut gavekort ved returer, men hvis du har gode argumenter og ber virkelig pent, kan det hende de er villige til å betale tilbake til konto. Men det er ikke noe de er pliktige til. Spør! Det spiller ingen rolle om deler av kjøpet er betalt med gavekort, verdien på varen er den samme uansett. Kontanter vil du ikke få. Anonymous poster hash: 984ff...146
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå