Gå til innhold

Burde jeg gå ned i vekt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg gikk på vekta nå isted, da viste den 50 kilo. Jeg er relativ lav, altså 165cm. Jeg har lagt på rundt 47kg før, så det ble litt kjipt når jeg så at jeg hadde blitt 50 kilo.

Noen som har noen tips til å gå ned i vekt, noen gode treningsprgram eller lignende? Vet at kostholdet er relativt viktig også, så jeg må nok bli litt sunnere nå fremover. :)

Anonymous poster hash: 2d3f7...12c
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du trenger ikke gå ned i vekt, fordi du har en relativt liten vekt fra før av. Jeg er 164 cm og veier 49,7 kg, så vi ligger på omtrent det samme. Begynn med styrketrening, og du vil merke stor forskjell på kroppen din. Den vil bli strammere, og du vil få en lavere fettprosent. Generelt vil kroppen din se mye bedre ut.

Om du går ned i vekt så vil du bare bli mindre, men ikke strammere. Om du begynner med styrketrening så vil det forme kroppen din. Styrketrening + proteinrikmat er tingen.

Anonymous poster hash: 57540...800
Skrevet

overskriften din spør om du bør gå ned i vekt. Innlegget spør hvordan du bør gjøre det. Du veier 50 kilo. Du VET at det ikke er nødvendig å gå ned i vekt. Om du ønsker å trene å spise sunt så gjør du det, det er alltid lurt.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...