AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #1 Skrevet 8. januar 2014 Hva slags morsomme ting hadde du syntes vært gøy å finne på? Hvordan bli fortes mulig dumpet? Ts Anonymous poster hash: 25d61...8fa
Gjest Kasøblå Skrevet 8. januar 2014 #3 Skrevet 8. januar 2014 Kjeft og skrik. Lag en iglo med rot rundt deg. Lyv, og når han gjennomskuer deg, nekt. Snakk vulgært når dere er i butikken, når han forsøker å gå bort i fra deg ikke slipp. Rop ut det du skulle si i stedet.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #4 Skrevet 8. januar 2014 Hva slags morsomme ting hadde du syntes vært gøy å finne på? Hvordan bli fortes mulig dumpet? Ts Anonymous poster hash: 25d61...8fa Hvorfor vil du gå innfor å bli dumpet, lurer jeg på ;-) ? Hvordan møttes dere, og hvorfor kan du ikke dumpe selv? Anonymous poster hash: 0c631...e65
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #5 Skrevet 8. januar 2014 Kjeft og skrik. Lag en iglo med rot rundt deg. Lyv, og når han gjennomskuer deg, nekt. Snakk vulgært når dere er i butikken, når han forsøker å gå bort i fra deg ikke slipp. Rop ut det du skulle si i stedet. Haha, takk for hjelpen Hvorfor vil du gå innfor å bli dumpet, lurer jeg på ;-) ? Hvordan møttes dere, og hvorfor kan du ikke dumpe selv? Anonymous poster hash: 0c631...e65 Jeg liker han veldig godt, og han begynner å få mer og mer følelser for meg. Dette viser han i ord og handling. Han er et menneske jeg ikke vil såre, frister å gi han følelsen av at han velger dette selv.... Men det er vel så og si umulig, uten å bli helt gærn da. Anonymous poster hash: 25d61...8fa
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #6 Skrevet 8. januar 2014 Du kan jo gjøre det sånn som et par gutter har gjort mot meg: Gutt 1: Mistet tydeligvis interessen etter to dater, ble plutselig veldig likegyldig i svarene sine på meldinger og svarte bare kort og "kaldt". Han dumpet jo på en måte meg ved å plutselig bli helt likegyldig og uinteressert, men det var jeg som endte det fordi jeg følte han hintet om at han ikke var interessert, men ikke visste hvordan han skulle si det rett ut. Gutt 2: Møtte eksen sin og ble sammen med henne igjen etter 5 dater med meg. Han bare brøt kontakten. Slettet fra Facebook osv. Det eneste som er kjipt med den måten er at det blir suuuperkleint når man plutselig møtes tilfeldig i byen og han går hånd i hånd med eksen. Kleint for den som kuttet kontakten uten ett ord altså Anonymous poster hash: e6657...1e2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #7 Skrevet 9. januar 2014 Haha, takk for hjelpen Jeg liker han veldig godt, og han begynner å få mer og mer følelser for meg. Dette viser han i ord og handling. Han er et menneske jeg ikke vil såre, frister å gi han følelsen av at han velger dette selv.... Men det er vel så og si umulig, uten å bli helt gærn da. Anonymous poster hash: 25d61...8fa Kanskje du bare er noget innbilsk? El hva sier og gjør han? Anonymous poster hash: 0c631...e65
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #8 Skrevet 9. januar 2014 Kanskje du bare er noget innbilsk? El hva sier og gjør han? Anonymous poster hash: 0c631...e65 At jeg ikke er innbilsk er vel grunnen til at jeg har latt det gå så langt. Jeg trodde ikke at han kom til å havne her. Jeg liker han virkelig, og jeg merker at han liker meg godt. Dette uttrykker han i ord og handling. Han vil at jeg skal møte venner og familien hans nå. Men jeg er ikke klar, og vil avslutte det best mulig. Anonymous poster hash: 25d61...8fa
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #9 Skrevet 9. januar 2014 Hvor gammel er dere? Jeg skjønner godt at sånt kan skje, men jeg tror det beste er å være ærlig. Anonymous poster hash: 790ff...2ca
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #10 Skrevet 9. januar 2014 Forstår veldig godt at du ikke har lyst til å såre en person som du oppfatter som et godt menneske, men jeg er redd for at du vil såre ham med dette. For å få ham til å avslutte dette, må du gjøre noe som setter ham ut, derfor syns jeg det er best å si det som det er; at du er glad i ham og syns at han er en flott person, men at følelsene ikke er tilstede. Det er det mest reale å gjøre i dette tilfellet. Anonymous poster hash: d70a8...383
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #11 Skrevet 9. januar 2014 Hvor gammel er dere? Jeg skjønner godt at sånt kan skje, men jeg tror det beste er å være ærlig. Anonymous poster hash: 790ff...2ca Han er 25 og jeg er 23. Jupp, får vel bare være ærlig. Anonymous poster hash: 25d61...8fa
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #12 Skrevet 9. januar 2014 Forstår veldig godt at du ikke har lyst til å såre en person som du oppfatter som et godt menneske, men jeg er redd for at du vil såre ham med dette. For å få ham til å avslutte dette, må du gjøre noe som setter ham ut, derfor syns jeg det er best å si det som det er; at du er glad i ham og syns at han er en flott person, men at følelsene ikke er tilstede. Det er det mest reale å gjøre i dette tilfellet. Anonymous poster hash: d70a8...383 Takk for svar, og forståelse. Det er nettopp det, jeg synes han er et veldig godt menneske Anonymous poster hash: 25d61...8fa
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #13 Skrevet 9. januar 2014 Kjeft og skrik. Lag en iglo med rot rundt deg. Lyv, og når han gjennomskuer deg, nekt. Snakk vulgært når dere er i butikken, når han forsøker å gå bort i fra deg ikke slipp. Rop ut det du skulle si i stedet. Ehm, ikke gjør d eksen min var sånn - hahaha, og vi holdt ut i 2 år (eller, jeg holdt ut i to år)! Dum som jeg var trodde jeg på alle løgnene hennes, tolererte all kjeft og skrik, osv osv fordi det kunne forklares og aksepteres gjennom løgnene hennes. Si det enkelt og greit som det er, du er ikke klar for noe seriøst - mye lettere å takle det enn om han skulle tviholde på deg helt til han ikke har mer selvrespekt igjen Anonymous poster hash: 11252...3e0
Gjest Kasøblå Skrevet 9. januar 2014 #14 Skrevet 9. januar 2014 (endret) Si at du vil gifte deg med han Edit: Er amatør Endret 9. januar 2014 av Kasøblå
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #15 Skrevet 9. januar 2014 "Jeg vil gifte meg nå med en gang, og ha mange barn. Tåler ikke p-piller, latex, hormonspiral eller noe som helst". Holder han ut med deg etter noe sånt, skal du kanskje bare vurdere om han kan være den rette likevel... Anonymous poster hash: 5fc8e...b06 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #16 Skrevet 9. januar 2014 At jeg ikke er innbilsk er vel grunnen til at jeg har latt det gå så langt. Jeg trodde ikke at han kom til å havne her. Jeg liker han virkelig, og jeg merker at han liker meg godt. Dette uttrykker han i ord og handling. Han vil at jeg skal møte venner og familien hans nå. Men jeg er ikke klar, og vil avslutte det best mulig. Anonymous poster hash: 25d61...8fa Dere har datet lenge og du trodde ikke det innebar at han kom til å få følelser for deg? Og du mener at grunnen til at du ikke har skjønt det eller regnet med at det kunne skje er fordi du er så lite innbilsk ;-)? Hvis du liker ham så godt som du sier, og han deg, hvorfor ikke bare si at du ikke er klar til å møte venner og familie? For du skriver 'ikke klar enda'. Det høres ut som kalde føtter. Anonymous poster hash: 0c631...e65 3
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #17 Skrevet 9. januar 2014 Det høres ut som kalde føtter. Anonymous poster hash: 0c631...e65 Eller at han viste seg å være elendig i senga, på måter som ikke kan utbedres. Anonymous poster hash: 5fc8e...b06
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #18 Skrevet 9. januar 2014 Jeg skal møte han i morgen, så får jeg ta samtalen med han. Det er mulig det er kalde føtter, men jeg kommer ikke til å være klar enda, og han kan ikke vente på at jeg blir klar. Og når jeg blir klar er det uansett usikkert. Så det eneste riktige er å la den fine fuglen fly. Anonymous poster hash: 25d61...8fa
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #19 Skrevet 9. januar 2014 Jeg skal møte han i morgen, så får jeg ta samtalen med han. Det er mulig det er kalde føtter, men jeg kommer ikke til å være klar enda, og han kan ikke vente på at jeg blir klar. Og når jeg blir klar er det uansett usikkert. Så det eneste riktige er å la den fine fuglen fly. Anonymous poster hash: 25d61...8fa Du høres innmari forvirra ut. Anonymous poster hash: 0c631...e65 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #20 Skrevet 9. januar 2014 Du høres innmari forvirra ut. Anonymous poster hash: 0c631...e65 Ja, forsøker å gjøre noe med det? Har du noen forslag? Anonymous poster hash: 25d61...8fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå