Gjest Summers Skrevet 8. januar 2014 #1 Skrevet 8. januar 2014 Hei, hadde en tråd om en jente som prøvde å gjøre meg til hennes venninne(altså behandlet meg som en jentevenn). http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=796227 Uansett hun gir seg ikke og virker ganske needy. Vi passer ikke sammen, har lite å snakke sammen om eller felles interesser(hun er veldig jentejente). Men hun vil fortsatt at vi skal tilbringe mye tid sammen, kommer hele tiden med utsagn hvor jeg skal bekrefte at vi er venner og har det så fint sammen. Så virker jo som om hun er ensom og bare vil ha en å henge med selv om jeg ikke er den beste matchen, og hun har faktisk sagt at hun er ensom. MEN det er også litt av greia, jeg tror ikke på henne. Ser på facebook at hun ofte legger ut bilde av en venninne hun fester en del med, hun er hele tiden på telefonen med 2-3 forskjellige venner, hun bor med en medstudent, og når vi er sammen blir hun hele tiden stoppet av folk jeg ikke kjenner som vil prate med henne. Da pleier jeg å gå bort(er ikke interessert i å høre på andre prate), men hun virker faktisk ikke å være interessert i de som faktisk liker henne(og det er mange) for hun huker meg alltid inn igjen og vil heller være med meg. Noen som har opplevd det samme? Altså en som både lyver om venneløshet og er needy som ikke ser at vi ikke trives sammen samtidig som hun faktisk har mange venner og generelt er sosialt oppegående blant andre?
smittsmule Skrevet 8. januar 2014 #2 Skrevet 8. januar 2014 Skjønner ikke problemet her jeg. Hun syns jo åpenbart at du er kul og morsom og vil være vennen din? Man har vel alltid plass til flere venner.. Hvorfor ikke gi det en sjanse? 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #3 Skrevet 8. januar 2014 Behøver man være en kjempegod match for å være venner da? Anonymous poster hash: f15c4...f4a
Gjest Awzm me Skrevet 8. januar 2014 #4 Skrevet 8. januar 2014 Behøver man være en kjempegod match for å være venner da?Anonymous poster hash: f15c4...f4a Ganske kjedelig å være venn med en man ikke har særlig god kjemi med, eller som man har lite å snakke om da... Kan du ikke begynne å distansere deg mer og mer fra henne?
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #5 Skrevet 8. januar 2014 Sære folk altså. Man bør kunne snakke med mange forskjellige typer mennesker, både i arbeidslivet og privat. Anonymous poster hash: f15c4...f4a
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #6 Skrevet 9. januar 2014 Man kan være ensom i et rom fullt av mennesker også Summers. Husk det. Det høres forresten ut som hun liker det som mer enn en venn, men det har du vel skjønt med mindre du selv ikke er så sosialt oppegående ? Anonymous poster hash: da245...96f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå