AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #1 Skrevet 8. januar 2014 Noen som vet om og kan anbefale billige hoteller i Roma? Kommer til å reise om sommeren, og prisen er vel ikke den laveste akkurat da... Tenker at det må ligge i gåavstand til det meste. I området trevi, spansketrappen, pantheon, via del corso... Anonymous poster hash: c0fd3...651
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #2 Skrevet 10. januar 2014 Jeg har bodd på Walter Guest House, ikke så langt fra jernbanestasjonen. Ganske shabby sted, men billig var det da. Men jeg ville kanskje funnet et litt finere sted å bo hvis jeg skulle dratt dit en annen gang. Anonymous poster hash: 7b78d...932
Gjest Gjest_Piiiip Skrevet 11. januar 2014 #3 Skrevet 11. januar 2014 Brukte dette når jeg var i Roma. Ca 10 min gange fra Vatikanet og lå ikke midt i verste trafikken. Veldig greit syntes jeg NH Leonardo Da Vinci
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #4 Skrevet 13. januar 2014 i juli er det faktisk mye rimeligere enn ellers, fordi det ikke er høysesong pga varmen. Bodde på et kjempeflott sentralt beliggende hotell, til ca 500 kr natten fordi det var utenom sesong. Prisen i juli er faktisk ofte halve prisen fra f.eks mai. Så om du er glad i høye temperaturer og synes det er greit å tråkke rundt i en storby i 35 grader+- (slik jeg gjør) er sommeren en fin tid å reise på til Roma i tillegg til at det er roligere enn ellers. Bare drikk vann hele tiden. Anonymous poster hash: 22fb5...04f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå