finkel Skrevet 8. januar 2014 #1 Skrevet 8. januar 2014 Hei! Vi skal snart på ferietur, og trenger en god trille. Den må ha full liggestilling, god kalesje og mulighet for å ha barnet vendt mot oss som triller. Noen som har tips? Vil kommer itl å bruke trillen hjemme også til shopping o.l., så de fleste prisklasser er ok. Takk for svar!
Nada Skrevet 8. januar 2014 #2 Skrevet 8. januar 2014 Jeg har lett lenge etter det samme, men har bare funnet en. NJoy Bubble heter den. Jeg kjøpte den fra produsenten i Spania. Der har de maaaange farger å velge mellom og er billigere enn her. Fikk den sendt til feriestedet så stod den og ventet på oss. Veldig fornøyd med denne. Lett å bruke og skjermer godt når den brukes bakovervendt. Lang i ryggen er den også. Vår lange treåring for god plass og ligger godt om hun ligger sidelengs og bøyer knærne litt opp. Anbefales.
Amys Skrevet 8. januar 2014 #3 Skrevet 8. januar 2014 Jeg er veldig fornøyd med Quinny Zapp Xtra'en vår iallfall, babyen sover godt i den og kalesjen er relativt stor stor. I tillegg er den lett å løfte med baby i om man er alene (opp trapper, på stranda etc). Det negative er at kalesjen ikke kan klikkes på plass, men den holder seg stort sett oppe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå