tone Skrevet 1. mars 2002 #1 Del Skrevet 1. mars 2002 noen som har gode forslag til leker og underholding i bryllupp. vi skal ha band og dans, men kjekt å ha noen leker som blir arrangert også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cream Skrevet 1. mars 2002 #2 Del Skrevet 1. mars 2002 Heisann. Vi skal ikke ha noen leker i bryllupet våres. Jeg syntes det er litt sånn pinlig for den som blir slepet med ut på gulvet! Huff, ikke morro det! I penkjoler og hele greia. Var i et bryllup en gang hvor jeg var med på en lek. Fem menn sto på stoler og dro buksene opp på knea. Fem kvinner (som var partnerene til mennene) fikk en og en bind på øynene og skulle kjenne seg frem til sine menn ved å kjenne de på leggen! Det er den eneste leken jeg vet om... ) Hehe! Lykke til videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2002 #3 Del Skrevet 1. mars 2002 Hva med stol leken? Maya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2002 #4 Del Skrevet 1. mars 2002 Helt enig, leker gir i mine øyne en litt flau smak i munnen. Vel og merke hvis det ikke er en rebusløp på veien fra kirka til lokalet eller noe sånt Og ikke bare det, ommer dere til å rekke det? Hilsen Lizzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viwi Skrevet 2. mars 2002 #5 Del Skrevet 2. mars 2002 Hei vi skal ikke ha leker i bryllupet. Grunn: syns det er helt fælt!!! Har vært i bryllup der det var masse leker, syns hele greia var pinling jeg. Følte at jeg va satt tilbake til bursdager da jeg var 7 år... Men vi håper jo på underholdning fra gjestene likevel...Samboern min syns heller ikke noe om leker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Guapa Skrevet 2. mars 2002 #6 Del Skrevet 2. mars 2002 Jeg synes dette er skikkelig vanskelig.Vil ha en form for underholdning,men vet ikke om leker er tingen.Vi har heldigvis to toasmastere som kommer til å underholde hele kvelden.De kan ALT av KLM og Trond Viggos 5 på gaten på rams.De er hysterisk morsomme. Vi var faktisk på tanken om å leie inn en stand-up komiker før de tok på seg jobben.Men jeg vet ikke om interaktiv underholdning kan bli flaut slik noen synes her.Har ikke vært i så mange bryllup selv.Kanskje vil det føles litt som et barneselskap om det blir for mange leker. Klemmer fra Pusseluskan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 2. mars 2002 #7 Del Skrevet 2. mars 2002 (endret) * Endret 30. april 2008 av Fakse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2002 #8 Del Skrevet 10. mars 2002 Vi skal ha 6 barn i alderen 4-13 og ønsker mest pga dem å ha noen leker. Sønnen min på 10 skal ha litt ansvar for dette. Vet bl.a. han planlegger noen mine leker og "lille Willi", dette vet slekta om, men det som bare vi vet om er at forloveren til samboeren min skal skaffe en stand-up'er og det tror vi blir topp. Ellers er jeg litt enig at "flaue/pinlig" leker ikke er særlig gøy verken for de som er med eller de som ser på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julifru Skrevet 10. mars 2002 #9 Del Skrevet 10. mars 2002 Kjære alle sammen..... Tone spurte om hjelp til leker - ikke om hvorvidt vi andre skal ha leker eller hva vi synes om leker! Kan man ikke bare respektere at ikke alle ønsker samme type bryllup, og svare konkret på spørsmål som stilles? Beklager at jeg irriterer meg - og jeg har dessverre ikke tips til selskapsleker, Tone. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svenskbrud Skrevet 10. mars 2002 #10 Del Skrevet 10. mars 2002 Min ene onkel hade en lek på sitt bröllop. Den var sådan här: ta en sko av alla damer och lägg i en hög på golvet(de damer som vill vara med och leka). Den andra skon tar hon av sig och gömer utom synhåll. Sedan är det upp till herrarna att para ihop sko och fot. Flest rätt vinner. Det blev fart i herrarna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trine Skrevet 10. mars 2002 #11 Del Skrevet 10. mars 2002 Dette er vel egentlig ikke en lek til musikk, men jeg kan jo tipse deg om den allikevel. "Leken" slo veldig an i et bryllup jeg var i. Bruden hadde pakket inn ett par tøfler som hun hadde sydd bjeller på. Utenpå gaven sto det "til brudgommen".Dette var pakket inn i en liten eske. Videre var denne pakket inn i en litt større eske(tom)hvor det sto "til damen med de mest sexy leggene", og denne var igjen pakket inn i en litt større eske med eks "til mannen med den flotteste barten". Det er altså kun den siste pakken til brudgommen som det er noe i, de andre er kun for at pakken skal gå rundt i rommet. Det ble mange festlige kommentarer, og mye latter når man skulle finne ut hvem som var kvalifisert til de ulike titlene på gavene. Denne leken ble foretatt ved bordet, etter maten. Vet ikke om den er noe for deg, men jeg syntes den var rasende morsom. Mye avhenger selvsagt av hvor kreativ man er med med å finne titler til de som skal pakke opp. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
diddi Skrevet 11. mars 2002 #12 Del Skrevet 11. mars 2002 Trine, den hørs morsom ut. (Jeg er også av den oppfatning at leker KAN bli pinlig. Men det er greit å ha noen på lur for å mikse gjestene litt. Så ser man noen av de andre i selskapet også. Men det kommer helt an på hvordan festen utvikler seg. Og en del av mine gjester er vel med på det meste av leker uansett, så det er ikke det at de ikke stiller opp.) Men det var ikke dette det dreier seg om, med forslag til nye leker. Jeg leste tidligere her på KG om stolleken. Der det var 12 stk med. Alle "vant" et eller annet oppdrag. Det er 12 måneder i året, og de fikk en måned hver hvor de skulle gi brudeparet litt oppmerksomhet. Det kunne være en boks med julekaker, måke snø, vaske vinduer, invitere på piknik, frokost på sengen på ettårsdagen, eller litt mer "frie" oppgaver (noe å varme seg på (og brudeparet mottok da en pose med te i posten!)) Ja, oppgavene kan da deles ut som postkort med brudeparets adresse på, og formet som invitasjon til et eller annet (tur med Bygdøyfergene, med billett til Fram-museet!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2002 #13 Del Skrevet 11. mars 2002 Vi skal ikke ha leker, nettopp fordi jeg synes slike ting er pinlig falut og dårlig. Men finner man leker som er anderledes og helt nye kan det jo bli morsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mines Skrevet 11. mars 2002 #14 Del Skrevet 11. mars 2002 Leker? I et bryllup? Det har jeg aldri hørt om. Har heller aldri vært i et bryllup hvor det har vært "behov" for leker. Gjestene danser, prater og koser seg uten underholdning. Forresten, litt underholdning har det vært. Et kort, morsomt klipp fra brudens utdrikkningslag ble vist på storskjerm! Kjempefestlig! Varte max 5-6 minutter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
june2002 Skrevet 11. mars 2002 #15 Del Skrevet 11. mars 2002 On 2002-03-10 18:44, Julifru wrote: Kjære alle sammen..... Tone spurte om hjelp til leker - ikke om hvorvidt vi andre skal ha leker eller hva vi synes om leker! Kan man ikke bare respektere at ikke alle ønsker samme type bryllup, og svare konkret på spørsmål som stilles? Beklager at jeg irriterer meg - og jeg har dessverre ikke tips til selskapsleker, Tone. Bøyer meg i støvet for denne smarte fru... Har ikke så mange gode forslag akkurat nå, selv om vi oxo skal ha leker/underholdning i bryllupet. Hos oss er det trad. at venner evt. mindre søsken som ordner dette, så derfor tenker vi ikke så mye på det. For dere som ikke er så opplyste så kan en leke selv om man er stor, og dessuten er det mange "voksenleker" og selskapsleker. Jeg anbefaler å lete litt på biblioteket, det finnes MASSE litteratur om dette, det er iallefall to gode bøker men husker dessverre ikke hva de hette. MEN som de overhysteriske nevnte (erter jeg på meg mange nå skal tro ) så er det viktig å ha de riktige personene med for at lek/underholdning skal virke med full effekt. I det siste bryllupet jeg var i, var det noen gjester som var sure og kjempeskeptiske fordi det var leker/underholdning (det var heller ikke alkohol oxo da) Han som var surest endte bokstavelig under bordet (av latter, ikke for å lete etter en gjenglemt lommelerke) da vi venninnene fremførte vår biografi av bruden i form av skyggeteater.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå