Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har gått på babysvømming et halvt års tid med dattera mi. Jeg er som regel alene med henne der, da pappan, og min samboer er mye opptatt pga jobb :-(

En av fedrene der er alltid alene med sin datter. Han er høy og mørk og veldig hyggelig. Vi har alltid hatt en god tone og holdt litt sammen siden vi er aleine. De andre barna har med seg begge foreldrene.

Helt frem til nå har jeg bare sett på han som et hyggelig bekjentskap. Men før jul var det noe med blikkene oss imellom som var litt annerledes. Da jeg traff han igjen idag, fikk jeg litt hjertebank, da han gav meg en godt nyttårsklem plutselig.

Uff, hva vil jeg med dette. Vi er begge opptatt på hver vår kant og jeg er egentlig veldig lykkelig med min samboer. Han er alt jeg kan ønske meg og vi har det veldig fint som en famile. Jeg vil absolutt ikke ødelegge noe for hverken meg og min famile eller han og hans familie. Det er tross alt to nydelige små jenter oppi det hele som betyr mest av alt.

Jeg trenger vel egentlig råd for hvordan jeg skal klare å ikke falle mer for han. Jeg håper og ønsker å være voksen nok til å takle dette på en god måte uten å måtte slutte med svømminga. Jenta mi liker seg godt og har blitt godt kjent med gruppa hun er i. Jeg trenger forresten ikke moralisering. Jeg har ikke gjort noe og kommer ikke til å gjøre noe. Vil bare ha hjelp til å takle dette, før det utvikler seg til mer følelser...

Anonymous poster hash: dbde8...c79

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Syns det er fint at du tar deg tid til å reflektere og ikke bare kaster deg uti noe for så å si "jeg vet ikke hvordan dette skjedde".

Jeg tror på at følelser utvikler seg fordi vi livnærer dem. Så du må ikke gjøre det. Dvs at du må holde en viss avstand fra denne mannen når du er på svømmingen. Ikke hold lange blikk, ikke smil ekstra til han. Du er der for din datter og det er der oppmerksomheten din skal rettes, ikke mannen.

Hvor ofte er du på svømmingen og hvor lenge varer det hver gang?

Anonymous poster hash: e5d19...609
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja det tror jeg også, at jeg må ikke dyrke dette her nå. Men jeg er så høflig av meg, så jeg er dårlig på å ikke smile tilbake og sånn :-P

Det er bare en halvtime en gang i uka, så det er jo ikke så det er jo ikke sånn ar vi sees hver dag.

Skrevet

Syntes det høres ut som om du takler dette fint :)

Det høres ut som om det kanskje er mer spenning enn forelskelse. Ingenting galt i det så lenge man ikke handler på impulsen :)

Har ikke samboeren din mulighet til å være med noensinne? Kanskje det blir lettere om han er med en dag...?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei forelskelse er det ikke enda. Men kunne nok blitt det hvis omstendighetene hadde vært anderledes.

Jo han er med en gang innimellom, og jeg har tenkt det samme. At det ville nok hjulpet. Ikke rom for lange blikk og skjeve smil da! :-)

AnonymBruker
Skrevet

Ja det tror jeg også, at jeg må ikke dyrke dette her nå. Men jeg er så høflig av meg, så jeg er dårlig på å ikke smile tilbake og sånn :-P

Det er bare en halvtime en gang i uka, så det er jo ikke så det er jo ikke sånn ar vi sees hver dag.

Neida du må ikke slutte å smile tilbake til folk :P

Som regel, når man er ærlig mot seg selv, så vet man selv når man smiler litt ekstra mot en spesiell person eller holder blikket akkurat litt for lenge osv. Så lenge man holder det på samme nivå som for andre folk pluss at man bevisst holder en viss avstand, så skal det nok gå bra.

Og det er nok spennende med bittelitt ekstra oppmerksomhet, men tenk også slik at dette er 30 min 1 gang i uka. Alt er ekstra spennende da ;)

Anonymous poster hash: e5d19...609

Skrevet (endret)

Hvorfor blir dere sure hver gang jeg, eller andre bitterpikker, generaliserer om hvor lite bestemte kvinner kan være? Hvordan dere ikke evner å forstå hva det vil si å elske (andre enn sitt eget barn)?

Falle for noen på babysvømming?? Yeah right.

Hva blir det neste? En tråd med tittelen "mistet følelser (herregud, hvilket stupid uttrykk) for samboer, barnet er bare ett år" med brødteksten "han er verdens beste, vi har det fint men han jobber for mye (suresmilefjes) og jeg har fått kontakt med høy mørk kjekkas, vi har god kjemi bla bla bla......

På tide med nettbasert kurs i skilnaden mellom fasinasjon ,falle for og forelskelse?

Endret av Gorgonzola

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...