AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #1 Skrevet 8. januar 2014 Jeg sluttet for ca 3 månder siden og ikke fått så mye kviser litt kanskje?Mensen har vært presis hver måned. Når pleier jævligheten å dukke opp. Jeg er så redd for å få masse kviser pga jeg sluttet på pillen.Anonymous poster hash: ba13e...649
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 9. januar 2014 #2 Skrevet 9. januar 2014 Hvilken pille gikk du på? Mine kom tilbake etter kanskje to månender. Men nå etter ett år har det blitt bedre
muffin26 Skrevet 9. januar 2014 #3 Skrevet 9. januar 2014 Hvilken pille gikk du på? Mine kom tilbake etter kanskje to månender. Men nå etter ett år har det blitt bedre diane. Hsr fått litt kviser,men er så redd for å få disse akne byllene.
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 9. januar 2014 #5 Skrevet 9. januar 2014 diane. Hsr fått litt kviser,men er så redd for å få disse akne byllene. Østrogen gir mindre kviser, så når man slutter på disse vil man få tilbake huden slik den var før. I alle fall slik har jeg opplevd det dessverre. Hadde det ikke vært for at jeg fikk fryktelig vondt i hodet av de pillene der så hadde jeg aldri slutta. Ja ja var ikke ab mer:) pytt pytt
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #6 Skrevet 10. januar 2014 Går på Diane selv, gått på p-piller (annet merke tidligere) i 7-8 år nå. Og har merket i det siste at huden min alltid blir mye bedre etter noen dager uten bruk av piller, for mens. Kan effekten av Diane plutselig bli motsatt? Anonymous poster hash: 1c09e...428
muffin26 Skrevet 10. januar 2014 #7 Skrevet 10. januar 2014 Østrogen gir mindre kviser, så når man slutter på disse vil man få tilbake huden slik den var før. I alle fall slik har jeg opplevd det dessverre. Hadde det ikke vært for at jeg fikk fryktelig vondt i hodet av de pillene der så hadde jeg aldri slutta. pytt pytt jeg er så redd bivirkningene eks blodpropp så jeg sluttet. Jeg håper bare jeg slipper de akne byllene. Tror du nattlys olje hjelper? Jeg mister syke mengder med hår samt fett hår.Skjedde dette med deg?
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 10. januar 2014 #8 Skrevet 10. januar 2014 (endret) jeg er så redd bivirkningene eks blodpropp så jeg sluttet. Jeg håper bare jeg slipper de akne byllene. Tror du nattlys olje hjelper? Jeg mister syke mengder med hår samt fett hår.Skjedde dette med deg? Ja, jeg også. Håret er mye fettere enn tidligere, samt jeg mister mye mer. Vet ikke hva det kommer av. Har ingen erfaring med nattlys olje. Endret 10. januar 2014 av Lady.In.Heels
muffin26 Skrevet 10. januar 2014 #9 Skrevet 10. januar 2014 Ja, jeg også. Håret er mye fettere enn tidligere, samt jeg mister mye mer. Vet ikke hva det kommer av. Har ingen erfaring med nattlys olje.leste at nattlysolje skal hjelpe på hormonkviser. Tror grunnen til at vi mister hår er hormonene også. De er tullete ettet p pille slutt. Mitt lange hår har blitt ganske så tynt,men det vokser jo ut heldigvis.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #10 Skrevet 10. januar 2014 Her kommer kvisene etter ca tre uker. Jeg går på yasmin. Har hatt et par stopp de siste to årene. Ser ikke ut på haka. Og sånn var ikke min hud før jeg begynte på de, nei. Nå er jeg bikket 30 og skulle jo tro kviser ikke var et problem lenger. Men jeg merker ikke noe på håret når jeg slutter. Det er kun kvisene. Anonymous poster hash: 8f36d...6d0
muffin26 Skrevet 10. januar 2014 #11 Skrevet 10. januar 2014 Her kommer kvisene etter ca tre uker. Jeg går på yasmin. Har hatt et par stopp de siste to årene. Ser ikke ut på haka. Og sånn var ikke min hud før jeg begynte på de, nei. Nå er jeg bikket 30 og skulle jo tro kviser ikke var et problem lenger. Men jeg merker ikke noe på håret når jeg slutter. Det er kun kvisene. Anonymous poster hash: 8f36d...6d0 jeg er 29 og gikk på diane i 10 år. Tror vi bare gjemmer problemet med de pillene. Med en gang man slutter faenskapet så kommer kvisene. Har du prøvd nattlysolje? De skal være bra på hormonkviser. Kviser på haken er pga hormoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå