Gjest gjesta Skrevet 18. mai 2004 #1 Skrevet 18. mai 2004 Dere som har brukt p-plasteret en tid; sitter det som det skal? Blir det fort "frynsete" og stygt i kantene? Og hvor har dere det? Ser for meg at overarmen er litt upraktisk nå i t-skjorte sesongen.
Cecilie Skrevet 18. mai 2004 #2 Skrevet 18. mai 2004 Det sitter utmerket. Blir verken frynsete eller slitt. Noen limflekker kan oppstå rundt kantene, men det er sjeldent - dessuten er det lett å fjerne. Jeg har plassert det på overarm, skulderblad/rygg og nede ved hoften. Synes sistnevnte var best, for her synes det minst. Men det blir kanskje verre i bikinisessongen - får prøve å få det enda litt lenger ned, så jeg klarer å skjule det helt med trusa
Gjest Anonymous Skrevet 18. mai 2004 #3 Skrevet 18. mai 2004 Det kan flusse i kantene, men sitter fast både under dusjing og svømming. Det jeg synes er negativt er at det skrukker når jeg setter meg ned (har hatt det nede på hofte, nederst på magen og korsyggen) og mister litt av festet der skrukken er. Dette opplever jeg som utrygt; hvor mye kan det skrukke før det ikke er sikkert lenger? Det er ikke aktuelt å ha det på overarm/rygg nå om sommeren, så jeg kommer til å slutte med plasteret inntil videre.
Windy Skrevet 18. mai 2004 #4 Skrevet 18. mai 2004 hadde det på baken til å begynne med, men det var ikke så smart - ble veldig stygt, og satt så som så. Nå har jeg det rett under trusekanten foran, nå er det helt fint, sitter godt. Overarm/skulder er heller ikke aktuelt for meg nå som sommeren kommer
Gjest gjesta Skrevet 18. mai 2004 #5 Skrevet 18. mai 2004 Men må man ha det på forskjellig sted fra uke til uke? Mener legen sa det. (Jeg har ikke hentet mine enda, er litt usikker på om jeg skal - så jeg har ikke noe pakningsvedlegg å lese.)
Windy Skrevet 18. mai 2004 #6 Skrevet 18. mai 2004 Ja, skal sitte forskjellige steder, men du kan jo bare flytte det noen cm bort neste gang, er vel bare for å unngå at huden skal bli irritert
Gjest gjesta Skrevet 18. mai 2004 #7 Skrevet 18. mai 2004 Å, holder det? Jeg tolket legen slik at det måtte flyttes til en ny kroppsdel. Men han sa i grunnen ikke det, han sa bare "ikke på samme plass". Takk for svar. Dere er noen knuppedupper - alt man får vite
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå