Gå til innhold

Hvilke spisestue?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal nå kjøpe meg spisestue. Men mot alle odds så aner jeg ikke hva jeg har lyst på. Står helt uten noe ide, og jeg finner ikke noe på som jeg bare "må ha".

Noen som kan gi meg noe tips til fine spisestuer?

Anonymous poster hash: ecaf4...8eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal nå kjøpe meg spisestue. Men mot alle odds så aner jeg ikke hva jeg har lyst på. Står helt uten noe ide, og jeg finner ikke noe på som jeg bare "må ha".

Noen som kan gi meg noe tips til fine spisestuer?

Hvor mye kan du bruke da?

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye kan du bruke da?

Det har jeg egentlig ikke tenkt på. Men sånn ca 20 000 kanskje. Jeg har ikke lyst til å bruke mer da jeg har dyr og små barn.

Skrevet

Det har jeg egentlig ikke tenkt på. Men sånn ca 20 000 kanskje. Jeg har ikke lyst til å bruke mer da jeg har dyr og små barn.

Hvilken stil har du ellers? Farger på vegger, sofa og andre møbler? Blir litt feil med røffe stålmøbler mot et romantisk interiør.

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken stil har du ellers? Farger på vegger, sofa og andre møbler? Blir litt feil med røffe stålmøbler mot et romantisk interiør.

Har lyse vegger og vanlig tregulv.

Jeg fører ikke noe "spesiell" stil dessverre. Så jeg er litt vanskelig sånn sett.

Før så hadde jeg en stil bestående av mørke bord og svarte møbler. Stort sett av samme serie. Ble så dystert, og jeg vil ikke tilbake dit.

Men jeg er nok ikke noe moderne av meg sånn i stil uansett, jeg liker at det ser hjemmekoselig og lunt ut.

Skrevet (endret)

Har lyse vegger og vanlig tregulv.

Jeg fører ikke noe "spesiell" stil dessverre. Så jeg er litt vanskelig sånn sett.

Før så hadde jeg en stil bestående av mørke bord og svarte møbler. Stort sett av samme serie. Ble så dystert, og jeg vil ikke tilbake dit.

Men jeg er nok ikke noe moderne av meg sånn i stil uansett, jeg liker at det ser hjemmekoselig og lunt ut.

Jeg liker godt spisestue sofaer selv. Synes denne er veldig ren og fin i formen:

http://www.fagmobler.no/spiseplassen/stoler/zenne-spisesofa

Liker også at det er treverk i bord og stoler. Dersom man blir lei da så kan man kjøre på med tre rens og male eller beise det.

http://www.fagmobler.no/spiseplassen/spisestuer/zenne-spisestue

Synes ikke stolene i den serien er like fine. Men det er jo bare å finne stoler i samme stil andre plasser.

edit: tulla litt med linkene, la til rett.

Endret av Bellablue
Skrevet

Vi har nettopp kjøpt oss denne og jeg er så innmari glad i den! Som en bonus er stolene veldig gode å sitte i også. ;) Alle kommenterer det. :ler:

Skrevet

Vi har nettopp kjøpt oss denne og jeg er så innmari glad i den! Som en bonus er stolene veldig gode å sitte i også. ;) Alle kommenterer det. :ler:

Åh det var kjempefint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...