AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #21 Skrevet 11. januar 2014 Det er så typisk norsk mentalitet å ikke ha med barn fordi "det er voksenselskap". Hvis det er så voksenselskap, hvorfor er ens egne barn og tantebarn der da? I Spania, og andre Middelhavland (resten av verden og, for øvrig) er barna faktisk like viktige som de voksne. Det er bare i sære kalde land som Norge at man føler for å ekskludere barna i hytt og pine. Edit; Det er også bare her jeg har sett at folk presterer å invitere folk til KAFFEN, men ikke til middagen. Det er faen meg enda særere enn "Helst hold barna dine unna når vi gifter oss!". Økonomi. Økonomi. Økonomi. Anonymous poster hash: 9dec3...c83
Ymra Skrevet 11. januar 2014 #22 Skrevet 11. januar 2014 Helt opptil brudeparet hvem de vil invitere. Men de bryllupene jeg har vert borti, har det vanlige vert å ha med egne barn og eventuelt nevøer og nieser... Om det i det hele tatt er barn i bryllupet. At barn av søskenbarn og venner har blitt invitert har jeg nesten ikke hørt om, med unntak av spedbarn. Så tror ingen reagerer om de ikke blir invitert. Kan jo bli utrolig mange til slutt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå