Gå til innhold

Ny treningsstart!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bare lurte om det var noen treningsentusiaster her inne som kunne hjelpe meg :)

Jeg er 178 cm høy og veier 55 kg. Må opp i vekt, samtidig så sliter jeg med at jeg har alt for lite muskler i ryggen, så jeg er på en måte skjeiv, brystet er mye strammere. Derfor må jeg altså trene!

Har fått et treningsprogram hos PT som jeg skal prøve å trene 4-5 dager i uken. (Jeg har mye tid). Dette er fullkropp.

Ellers lurer jeg på hvilken mat, tilskudd osv jeg bør spise. Vurderer å bestille denne pakken fra proteinfabrikken: https://www.proteinfabrikken.no/hovedsiden/pakkelosninger/pf-chicks-fitness-pack-chocolate-heaven Men er det kanskje bare noe unødvendig tull?

Håper på svar :)

Anonymous poster hash: 47690...0c9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg antar at du har fått et bra sett med øvelser hvis du har hatt en god PT. Når det gjelder pakka fra Proteinfabrikken så er det helt bortkasta for en vanlig mosjonist. Hvis du trener en lang og hard økt er halvliter skumma melk en nesten like god restitusjonsdrikk som Proteinfabrikkens CellMax.

Hvis du i tillegg får i deg en del meieriprodukter og kjøtt blir det nok proteiner hvis du ikke skal trene veldig hardt da.

Selv bruker jeg energibarer og restitusjonsdrikken CellMax fra PF i sommerhalvåret, når jeg sykler lange treningsturer. Ved å få i meg en halvliter oppblanda CellMax vil kroppen restituere seg raskere enn hvis det drøyer litt før den får næring, og dermed kan jeg trene mer. Jeg trener ganske mye og lange turer på sykkelen, så jeg trenger energibarer i tillegg til bananer, det er ikke nok substans i bananer til at jeg kan kjøre på det i 3-5 timer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...