AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #1 Skrevet 8. januar 2014 Har lagt på meg en del i det siste, og nå som det er nytt år, nye muligheter, er det på tide å få det bort. Jeg tenker at ved å spise sunt og regelmessig, og ved å trene 3-4 ganger i uka kan få meg til å nå målet. Målet er å gå ned 10 kg. Jeg er 175 cm og veier nå 74 kg. Det burde vel gå greit å gå ned 10 kg uten å se syk ut? Eller hva mener dere? Anonymous poster hash: 58b4c...462
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #2 Skrevet 8. januar 2014 Kommer helt an på kroppen din, samt om du sulter deg ned dit eller trener. Jeg begynte å se skikkelig sjuk ut på 62kg da jeg var spiseforstyrret. Er 178cm. Så jeg kan ikke veie veldig lite, og spesielt ikke om jeg sulter meg så tynn. Hadde veldig lite muskler og veldig lite fett, så var veldig beinete. Anonymous poster hash: a1038...b56
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #3 Skrevet 8. januar 2014 Som sagt skal jeg hverken sulte meg eller gå på diett, bare spise sunt og trene regelmessig. Er uansett ikke noe tap om jeg ikke når 10 kg heller, sier meg veldig fornøyd med 8 for eksempel. Anonymous poster hash: 58b4c...462
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #4 Skrevet 8. januar 2014 Jeg er 175 og er normalt rundt 60, toppen 64. Etter jul er jeg gått opp til 68 og er nå i ivrig slankeprosess. Må ned i 58 kg før mamma kommenterer at jeg er tynn. Anonymous poster hash: bfdd2...808
Libertas Skrevet 8. januar 2014 #5 Skrevet 8. januar 2014 Ikke se på vekta, men fremgang i form at kroppsendring og fremgang i trening. Dersom du kun fokuserer på vekt vil du bli ganske opphengt i dette, og ikke se endringene på kroppen din. Og det blir da lettere å gi opp treninga. Så nei, fokuser på kroppsendringer og trenings fremgang! 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #6 Skrevet 8. januar 2014 Jeg er 175 og er normalt rundt 60, toppen 64. Etter jul er jeg gått opp til 68 og er nå i ivrig slankeprosess. Må ned i 58 kg før mamma kommenterer at jeg er tynn. Anonymous poster hash: bfdd2...808 Anonymous poster hash: ab0b5...47d
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #7 Skrevet 8. januar 2014 Når veide du sist 64 kg og hvordan så du ut da? Det er jo hovedpoenget. Det er en helt grei vekt til høyden, men det kommer jo også an på din kroppsbygning og hvorvidt akkurat du kan holde den vekten uten å sulte deg. Anonymous poster hash: aa3c7...a05
happiest Skrevet 8. januar 2014 #8 Skrevet 8. januar 2014 Jeg har egentlig samme mål som deg. Har gått ned ca. 3kg allerede og er veldig fornøyd. Selv om jeg vet at jeg bør gå litt til ned, så ser jeg forskjell på kroppen. Og jeg merker også at jeg velger andre klær enn før. For eksempel trangere topper. Synes jeg kler det bedre nå Men det kommer jo an på høyden din også. Også kommer det an på muskelmasse. Trener du mye styrke, så kan det hende du merker at du ikke går ned i vekt. Men du kan merke at du blir strammere. Men jeg synes kanskje det var litt mye å gå ned i forhold til høyden din? Men du trenger jo ikke å sette 10kr som mål nå. Hva med 4kg kanskje? Og så se etterhvert om du faktisk vil mer ned. Hadde jeg vært deg ville jeg spurt en venninne om hennes mening. Og så spurt når du har gått ned litt. For andre ser du kanskje tynn og normal ut, mens du selv tenker at du ikke er like tynn.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #9 Skrevet 8. januar 2014 http://www.mybodygallery.com/ Side hvor du kan legge inn din høyde og vekt (og klesstørrelse om du vil) og se bilder av andre med samme høyde og vekt. Mennesker er forskjellige! Anonymous poster hash: 023e4...a3c
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #10 Skrevet 9. januar 2014 Anonymous poster hash: ab0b5...47d Bare et bilde på at da er jeg tynn, ettersom hun er ærlig.. Anonymous poster hash: bfdd2...808
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #11 Skrevet 9. januar 2014 Tror det er veldig individuelt, jeg er 170 cm og veier 70 kg, altså per defisjon i øvre delen av normalvektig på BMI-skalaen. Da jeg veide 63 kg fikk jeg hele tiden høre at jeg var tynn og fikk beskjed om at nå måtte jeg ikke bli noe tynnere fra forskjellige folk, noe som føltes litt merkelig i og med at jeg hadde mye å gå på mtpBMI. Anonymous poster hash: 23bce...362
Myrthel Skrevet 9. januar 2014 #12 Skrevet 9. januar 2014 Beste tipset hvis det er lenge siden du har veid 64 kg er å gå sakte nedover mot målet og stoppe når du er fornøyd. Det kan jo hende du er strålende fornøyd når du kommer ned på 68 f.eks. Jeg har aldri slanket meg, men går jo noen kg opp og ned - utifra årstider og høytider. Jeg er 170 cm høy og ser godt at jeg ikke er fin når jeg kommer ned mot 52 kg. Da får jeg et anorektisk (fotballfrue)trekk i ansiktet og rumpa forsvinner. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå