AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #1 Skrevet 8. januar 2014 Kjæresten og jeg skal to uker til Thailand om en mnd, jeg hadde lyst på en tur bare oss to fordi vi aldri har vært på tur sammen, og ikke nødvendigvis Thailand, men han ville gjerne der fordi han har en del kompiser som bor der. Jeg var med på det og vi skal være sammen med de de fem første dagene og så skal vi dra til en annen plass og være alene der. Jeg har aldri møtt disse menneskene og er litt spent på å skulle "henge med de" i fem dager. (Det er kompiser av han hvor noen av de er gift med thai- damer.) Jeg gleder meg veldig til de dagene vi får alene. Men så kom jeg til å tenke på en ting. Hva om en av kompisene med thaidame foreslår å være med oss på turen også? Kjæresten har nevnt dette for lenge siden og da sa jeg at det hadde jeg ikke lyst til. Det kan være slitsomt å reise med andre, og hvertfall hvis man ikke kjenner de. Så vi snakket ikke noe mer om det. Kjæresten har vanskelig for å si nei til ting når folk spør. Uten at jeg skal si det sikkert så tror jeg at jeg ville synes det var ganske pyton hvis noen skal henge seg på resten av turen også. Ville dere gitt beskjed da? er jeg veldig kjip da? jeg synes ikke det, dette skal være en drømmereise (for meg også) og den er ikke billig. Anonymous poster hash: 2bcca...a8c
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #2 Skrevet 8. januar 2014 Dette er vel den tredje eller fjerde posten om samme ferie-turen, og det er greit for meg, men da får du også den tredje eller fjerde versjonen av samme svaret. Slapp av, ta livet med ro, åpne deg for verden og la ting utfolde seg som de faller seg naturlig. Neste gang kan du velge hvor dere drar. Anonymous poster hash: 3638a...b02 1
Gjest Awzm me Skrevet 8. januar 2014 #3 Skrevet 8. januar 2014 Om det skulle skje at en spør og du er i nærheten så sier du bare "nei, vi skal på en romantisk tur alene :)"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå