Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge sov deres barn på dagtid når de var rundt 22 mnd?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I barnehagen hvor jeg jobber sover de mellom 1,5 - 2 år stort sett til de våkner, noe som vil si ca 2 timer for de fleste. Har ett barn i den alderen som kun skal sove en time.

Anonymous poster hash: 23ea3...be1
Skrevet

Datteren min er 22 måneder og hun sover i underkant av 1 time i barnehagen. Når hun er hjemme sover hun ikke på dagen :)

Skrevet

Min sov ingenting når han var 22 mnd :) Pleier dem å gjøre det?:P

AnonymBruker
Skrevet

Jenta mi sover 1 1/2 time

Gutten min sluttet å sove på dagen når han var 22 mnd.

Anonymous poster hash: 5aa30...21f
Skrevet

Gutten vår på 20mnd sover vanligvis 2 timer midt på dagen. Av og til tar han en dupp først på dagen og en på ettermiddagen.

Skrevet

Min på 19 mnd sover 1,5 time i barnehagen og 1,5-3 timer når han er hjemme.

AnonymBruker
Skrevet

jenta mi på 20 sover 1-2 timer på dagen.

varierer fra kl 11 til kl 15, avhengig av når hun blir trøtt. Får hun ikke kvila si, blir hun helt umulig!

Anonymous poster hash: ee153...a1a
Skrevet

Jenta vår sov en time på dagen da hun var på den alderen. :)

Skrevet

I barnehagen sov/sover han ca. halvannen time, men det er egentlig for kort. Men barnehagen sier at de andre barna våkner da, og da våkner gutten min også av deres lyder. Hjemme har han pleid å sove minst to timer, ofte tre. Han har pleid å sove 11-12 timer om natta. Totalt sett sover han faktisk mer nå når han er to år enn da han var to mnd...

Skrevet

Da eldste var på den alderen var hun på sitt "mestsovende" og sov mer enn hun gjorde da hun var baby. :ler: Sov gjerne 13 timer på natten og 2-2,5 timer på dagen. Så avtok dagsovingen gradvis etterhvert som hun passert to år.

(Minstemann her (16 mnd) sover stort sett 12 timer på natten, +/- en halvtime omtrent. Dagsovingen er på maks 1,5 timer nå, hvis ikke holder han det gående lenge på kvelden.)

Skrevet

Min sov 2-3 timer da han var 22 måneder. Nå er han 25, og vi har begynt å vekke han etter 2 timer sånn at han får sove til kvelden.

Skrevet

Da min var 22 mnd sov han halvannen time i barnehagen, men ofte bare en time hjemme.

Nå som 26 måneder sover han mellom en time og halvannen i barnehagen, men ofte sover han kun en halvtime (gjerne i bilen) her hjemme. Han blir ikke like trøtt hjemme som i barnehagen, med mindre vi har en fullpakket dag, men vi liker å ta det litt roligere i helgene. :)

Skrevet

Jenta vår på 19 mnd sover 1,5t i bhg, og 1-3 timer hjemme (men som regel 1,5-2t)

Anonymous poster hash: b7203...926
Skrevet

Halvannen time i barnehagen, 0-2 timer hjemme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...