Gå til innhold

Hjelp! Skjønner ikke voksiposen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp!!

Datteren min er nå 1 1/2 år og jeg skal bytte voksiposen til "den store delen". Følger med to deler. Fikk beskjed om at jeg kun trengte å bytte overdelen og sette den på underdelen, men jeg skjønner ikke hvordan. Er ingen glidelås ( selve glidelåsen sitter jo igjen på den andre delen). Hvordan gjør jeg dette?? Har lett etter bruksanvisning på nette, men finner ingenting.. Er meldt kuldegrader til helgen så trenger denne nå..

Takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det voksi urban?

Ja tror det. Ser sånn ut på bildene, uten den bamsen eller hva det er i øverste delen. Fikk den i gave da baby ble født..

Gjest Bringebær55
Skrevet

Her er bruksanvisningen på min urban pose.

post-75528-0-22843400-1389210723_thumb.j

post-75528-0-08103600-1389210733_thumb.j

Skrevet

Takk!! :):) var jo så enkelt, jeg som er litt sliten etter søvnmangel tror jeg..

Gjest Bringebær55
Skrevet

Takk!! :):) var jo så enkelt, jeg som er litt sliten etter søvnmangel tror jeg..

Bare hyggelig!! Vet godt hva lite søvn kan gjøre med en ;)

Skrevet

Jeg har lest brusanvisningen nøye, men får det ikke til å stemme likevel, haha. Akkurat som om jeg mangler en del. Min pose består kun av to deler, stemmer det med deres?

AnonymBruker
Skrevet

Den skal vel ha tre deler for å kunne endre størrelse. En kort og en lang overdel ut fra bruksanvisninga

Anonymous poster hash: a86d7...bae

Skrevet

Nettopp. Da har jeg rett og slett kjøpt kun deler av voksiposen. Utrolig kjedelig av butikken om å ikke opplyse om dette. Var på salg så reagerte ikke på at den var såpass billig, samt at det var i Sverige. "Alt" er jo billigere der, sant? :fnise: Jaja, da får neste baby få denne og storebror få en ny (når den tid kommer).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...