fresia Skrevet 21. januar 2014 #21 Del Skrevet 21. januar 2014 jeg synes det er svært billig i forhold til Norge. jeg var der før jul og kjøpte en parfyme til mamma på House of Frasier. den kostet ca 400 kr i en fin gavepakning med såpe og bodylotion i tillegg. da jeg kom til taxfreen i Norge sjekka jeg prisen på parfymen alene og den var svimlende 680 kr! klær er også billig i London. anbefaler butikkene New Look og Foverer 21. jeg er ikke noe glad i Primark - ja, det er dødsbillig, men jeg har ikke funnet en eneste ting å kjøpe der. alt for mye folk og kø også. de har jo massemasse butikker og prisene er generelt lavere enn i Norge (det er de vel i alle land?). jeg hadde vel med meg ca 6000, men brukte de ikke opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshine Skrevet 22. januar 2014 #22 Del Skrevet 22. januar 2014 (endret) Jeg er i Storbritannia 1-2 ganger i året på shopping og elsker spesielt London og Oxford Street. Jeg handler alltid en hel haug til meg selv og familien på Primark, og der klarer jeg aldri å bruke mer enn 2000 kr selv om jeg plukker og plukker. Prisene er sinnsykt lave og jeg synes kvaliteten for det meste er minst like god som HM. Strømpebukser er ofte dårlig. Det er genialt å kjøpe barneklær der, for de vokser så fort ut av det likevel. Jeg handler sesongklær og moteklær på Primark, litt finere klær på litt dyrere butikker, og så kjøper jeg gjerne en eller to designerting (sko/vesker) på ulike designerbutikker. Budsjett? Tja... Det varierer fra 4-30 000. Litt avhengig av hva jeg har klart å spart opp og hva jeg har ønsket meg. Noen som anbelfaler kjeder/butikker i London for oss som må opp i de største størrelsene i klær?Anonymous poster hash: 5a4d7...65b Evans! De har masse fin stor mote. Reisefølget mitt var i himmelen. Hun brukte vel str 52 og fant endelig FINE klær med fasong! Tror de starter på str 44. Ellers har Primark også en del store størrelser. Har sett masse i str 18 og 20 der (46 og 48). Endret 22. januar 2014 av Sunshine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå