maih Skrevet 8. januar 2014 #1 Skrevet 8. januar 2014 Vi har startet på vårt andre prøverørsbehandling (icsi). Og jeg holder nå på med nedregulering. Og skal starta på gonal-F om noen dager... Men nå har jeg fått skikkelig halsbetennelse å har fått antibiotika for det. Jeg nevnte for legen at vi er igjennom dette å hva jeg går på fra før. Hun sa det ikke hadde noen betydning. Er det noen av dere andre her inne som vet noe om dette? Er redd forsøket vårt skal bli avbrutt :-(
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #2 Skrevet 10. januar 2014 Vi har startet på vårt andre prøverørsbehandling (icsi). Og jeg holder nå på med nedregulering. Og skal starta på gonal-F om noen dager... Men nå har jeg fått skikkelig halsbetennelse å har fått antibiotika for det. Jeg nevnte for legen at vi er igjennom dette å hva jeg går på fra før. Hun sa det ikke hadde noen betydning. Er det noen av dere andre her inne som vet noe om dette? Er redd forsøket vårt skal bli avbrutt :-( tror ikke det har noe å si, det er vell heller hvis du har hatt sykdom i underlivet, sånn som urinveisinfeksjon osv.. og sykdom hos mannen, som feber. Da feber kan føre til dårligere sædkvalitet.Anonymous poster hash: d381e...fb7
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #3 Skrevet 10. januar 2014 Det har nok ingen betydning. Du får sikkert Apocillin/weifapenin? Jeg har stått på den ørten ganger mens vi prøvde å bli gravid og etter jeg testet positivt. Det eneste problemet var at "miljøet" i underlivet ikke ble så bra og jeg måtte bruke Vivag-kapsler for å unngå sopp. Dette brukte jeg hele uka jeg hadde eggløsning.Anonymous poster hash: 74ed5...2b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå