Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går spurte broren til venninnen min om jeg ville være med han på date nå på fredag, ut å spise på Theatercafèen! (Ja, han jeg hadde sex med på billijardbordet).

I dag fortalte jeg venninnen min, altså søsteren hans, om at han hadde bedt meg ut, jeg spurte hva hun syntes om det. (Jeg nevnte ingenting om billijardbordet, kun om den lille flørtingen vår). Hun ble litt overrasket først selvom hun påsto at hun hadde merket at det var noe mellom oss, men hun syntes at jeg burde gjøre det!

Jeg svarte selvfølgelig ja til han, og nå gleder jeg meg veldig. Jeg skal også overnatte hos hun på fredag, etter daten! Han kjører bil, så da kjører vi begge hjem til han etterpå, selvom jeg skal være med hun.

Jeg har noen spørsmål når det gjelder dette her.

Hva skal jeg ha på meg? Er jo veldig fint på Theatercafèen da

Tror dere at han forventer noe fra meg etterpå, siden jeg skal sove i huset deres osv?

Tror dere at han liker meg? :) (Søstra sier at han aldri pleier å invitere jenter ut)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En ting til.. Familien deres har en del penger, men burde jeg ta med penger når vi skal ut, sånn i tilfelle?

Skrevet

Du er morsom!

Og dritnervøs.. Ta meg seriøst her!

AnonymBruker
Skrevet

Hvilket klokkeslett skal dere dit?

Anonymous poster hash: 51502...e12
Skrevet

Hvilket klokkeslett skal dere dit?

Anonymous poster hash: 51502...e12

Han heter meg 18.30 :)

Skrevet

Kan noen svare på det jeg faktisk lurer på her? <3

Skrevet

Ta med deg penger i tilfelle. Du kan jo på gutten til å hente deg litt tidligere, slik at du kan stelle deg hos venninen din. Da kan jo hun hjelpe deg med hva du bør ha på deg, og du kan jo bare ta med deg litt forskjellige klær hjemmefra slik at du har noe du kan bruke, og så kan du ta resten fra henne:-)

• Liker 2
Skrevet (endret)

Ta med deg penger i tilfelle. Du kan jo på gutten til å hente deg litt tidligere, slik at du kan stelle deg hos venninen din. Da kan jo hun hjelpe deg med hva du bør ha på deg, og du kan jo bare ta med deg litt forskjellige klær hjemmefra slik at du har noe du kan bruke, og så kan du ta resten fra henne:-)

Takk for svar! Jeg tar med penger :) Jeg vil ikke at han skal hente meg her før jeg har fikset meg for å så fikse meg der han faktisk bor, og eventuelt bruke noen av klærne til søsteren hans, det blir litt kleint.. Tror jeg heller får hun venninnen min hit i morgen kveld så kan vi finne ut hva jeg skal ha på da, ettersom at hun vet hva han liker ogsånt.

Men hva syntes du? Kjole, bluse, skjørt? Utrigning, classy? Noe søtt eller sexy?

Endret av Mariell007
Skrevet (endret)

:blomst:

Endret av Mariell007
AnonymBruker
Skrevet

Ja, ta med penger! Si at du kan betale for deg selv, men dersom han insisterer så la han betale.

Ta på deg noe som er pent, men ikke for stivt og for pynta. Nå veit jeg ingenting om dresscoden på Theatercaféen, men jeg ville iallfall valgt noe som ligger midt i mellom hverdagsstil og pyntestil. Viktigst av alt er at det er klær du er konfortabel i, og at det er din stil.

Anonymous poster hash: 8954c...8d6
  • Liker 3
Skrevet

Skulle akkurat til å si det anonymbruker over meg sa. Ta på deg noe som du føler deg konfortabel i, og det må jo være litt fint, samtidig som du ikke bør være overpynta. Så hva med et skjørt og en bluse feks?:)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo være classy utenpå, og heller ha på seg litt småfrekt undertøy?

Anonymous poster hash: 4fe66...6c3
  • Liker 1
Skrevet

Ja, ta med penger! Si at du kan betale for deg selv, men dersom han insisterer så la han betale.

Ta på deg noe som er pent, men ikke for stivt og for pynta. Nå veit jeg ingenting om dresscoden på Theatercaféen, men jeg ville iallfall valgt noe som ligger midt i mellom hverdagsstil og pyntestil. Viktigst av alt er at det er klær du er konfortabel i, og at det er din stil.

Anonymous poster hash: 8954c...8d6

Skulle akkurat til å si det anonymbruker over meg sa. Ta på deg noe som du føler deg konfortabel i, og det må jo være litt fint, samtidig som du ikke bør være overpynta. Så hva med et skjørt og en bluse feks? :)

Du kan jo være classy utenpå, og heller ha på seg litt småfrekt undertøy?

Anonymous poster hash: 4fe66...6c3

Tusen takk for svar! Skal se hva jeg finner :rolleyes: Blir kanskje et høytlivsskjørt og en litt fin bluse, eller topp. Vet ikke om undertøyet er så viktig, for jeg er ikke sikker på om han kommer til å se det, men skal jo ta på et fint undertøy uansett så jeg kan føle meg sexy. Og ja, jeg tar med penger.

Hadde satt utrolig pris på svar på de andre spørsmålene jeg hadde også!

AnonymBruker
Skrevet

Ikke ha sex på Theatercafeen, da. Det er bord der også, vet du.

Anonymous poster hash: 9f40f...f8c
  • Liker 13
Skrevet

Ikke ha sex på Theatercafeen, da. Det er bord der også, vet du.

Anonymous poster hash: 9f40f...f8c

Har ikke tenkt til det heller! Skal ha det i en seng framover nå

Skrevet

Hm, det har visst vært en utvikling her siden du var jomfru for to uker siden og ikke visste at det var vanlig å ha dildo i nattbordskuffen. Sex på biljiardbord? Hahaha! Liker det.

Det er helt umulig for meg å vite om han liker deg. Og det er vandkelig å si om det er lurt å ha noe på gang med han, siden han er broren til venninen din. Så lenge du tar høyde for at det kan bli slutt på kontakten med han, og at du tror at det ikke vil skade forholdet til venninen din, ville jeg kjørt på. Deilig for han, og deilig for deg. Du oppfører deg tilsynelatende naivt, men jeg tror du er smartere enn du selv skjønner :)

• Liker 2
Skrevet

Hm, det har visst vært en utvikling her siden du var jomfru for to uker siden og ikke visste at det var vanlig å ha dildo i nattbordskuffen. Sex på biljiardbord? Hahaha! Liker det.

Det er helt umulig for meg å vite om han liker deg. Og det er vandkelig å si om det er lurt å ha noe på gang med han, siden han er broren til venninen din. Så lenge du tar høyde for at det kan bli slutt på kontakten med han, og at du tror at det ikke vil skade forholdet til venninen din, ville jeg kjørt på. Deilig for han, og deilig for deg. Du oppfører deg tilsynelatende naivt, men jeg tror du er smartere enn du selv skjønner :)

Takk for ærlig svar min venn :) Skal ta det til meg!

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
  • Liker 1
Skrevet

Ville aldri overnattet hos venninnen etter en date med broren hennes... hvor er foreldrene i dette bildet?

Foreldrene deres er hjemme, men de vet ikke at jeg og broren skal på date først, tror jeg hvertfall!

Hadde avtalt med venninnen min og sove hos hun uansett, før han ba meg ut. De har veldig stort hus, så jeg og søsteren hans er nok nede i kjellerstuen hele kvelden, og han er sikkert på rommet sitt, eller i stuen oppe i 3.etg. Han vet jo at jeg skal sove der, og han har ikke sagt noe i mot det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...