AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #1 Skrevet 8. januar 2014 Jeg har begynt i jobb igjen. På en måte. Arbeidspraksis i ordinær virksomhet. Jeg har gått i behandling for angst, og jeg trodde jeg var mer forberedt, og var i hvert fall veldig motivert. Jeg føler ikke jeg får brukt det jeg har lært fra behandling. Jeg får ikke sove om natten fordi jeg gruer meg til i morgen. Jeg gråter før jeg går og etterpå går jeg med konstant klump i magen, gråt i halsen og deprimerende tanker som gjør meg redd for at jeg aldri skal få til å leve det livet jeg vil. Miljøet på jobben er fantastisk, og alle er så snille. Så det er så vanskelig å forstå hvorfor jeg er så redd hele tiden. Dere som har hatt angst, eller som fortsatt har det på en levelig måte. Hva hjelper? Jeg vet at hvis jeg må igjennom dette hver dag resten av mitt liv, så vil jeg ikke orke å leve. Jeg gruer meg til at klokken er såppas mye at jeg må legge meg fordi da blir det fortere morgen.Jeg teller ned timene til jeg skal på jobb, og når jeg er der så teller jeg ned til jeg kan gå. Dette er ikke en god måte å leve på Gi meg tips og råd. På forhånd takk. Anonymous poster hash: 3d9ad...cab
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #2 Skrevet 8. januar 2014 Jeg har begynt i jobb igjen. På en måte. Arbeidspraksis i ordinær virksomhet. Jeg har gått i behandling for angst, og jeg trodde jeg var mer forberedt, og var i hvert fall veldig motivert. Jeg føler ikke jeg får brukt det jeg har lært fra behandling. Jeg får ikke sove om natten fordi jeg gruer meg til i morgen. Jeg gråter før jeg går og etterpå går jeg med konstant klump i magen, gråt i halsen og deprimerende tanker som gjør meg redd for at jeg aldri skal få til å leve det livet jeg vil. Miljøet på jobben er fantastisk, og alle er så snille. Så det er så vanskelig å forstå hvorfor jeg er så redd hele tiden. Dere som har hatt angst, eller som fortsatt har det på en levelig måte. Hva hjelper? Jeg vet at hvis jeg må igjennom dette hver dag resten av mitt liv, så vil jeg ikke orke å leve. Jeg gruer meg til at klokken er såppas mye at jeg må legge meg fordi da blir det fortere morgen.Jeg teller ned timene til jeg skal på jobb, og når jeg er der så teller jeg ned til jeg kan gå. Dette er ikke en god måte å leve på Gi meg tips og råd. På forhånd takk. Anonymous poster hash: 3d9ad...cab TS her- glemte å si at jeg har prøvd medisiner, men jeg gikk sånn opp i vekt av dem. Jeg vil så langt det går klare meg uten Anonymous poster hash: 3d9ad...cab
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #3 Skrevet 8. januar 2014 Trives du med selve jobben da? Jeg hadde det likt da jeg jobbet på et pleiehjem, men et annet sted der jeg ikke er ansvarlig for andre går det bedre. Anonymous poster hash: e78e7...541
blondien Skrevet 8. januar 2014 #4 Skrevet 8. januar 2014 jeg har panikkangst, har hatt det i 1 år. har prøvd medisin, lege og 2 psykologer. ingenting hjelper. vi med angst, må gjøre noe med det selv. er ikke vits å prøve å få hjelp av noen som aldri har opplevd angst hver dag, sånn som oss. jeg har også tenkt at jeg må ta livet mitt om ikke noe skjer snart. det eneste jeg gjør med angsten, er å jobbe mot den! uansett hvor grusomt det er, må du si til deg selv, veldig strengt "er jeg som bestemmer, ikke angsten!!". eg vet at ejg kommer til å ha det resten av livet, jeg kjenner det på meg. men jeg gir ikke opp av den grunn, man får det ikke bedren man gjør det selv. planlegg livet ditt, planlegg det på en måte du kan leve det på med minst mulig angst. noen dager er det grusomt, noe som hjelper merklig mye er å ha positiv instlilling uansett hvor sint og lei du er av angsten! tenk at dette skal du klare, du er sterk, du bestemmer over deg og ikke angsten. bare bestem deg enkelt og greit for at dette skal du klare å jobbe deg gjennom! finn din egen måte å leve med det på, det har jeg gjort:-) er tungt, men ting blir bedre, det lover jeg deg. stå på!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå