Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva i alle dager er det med menn og snorking. Hvorfor i helvete kan jeg aldri treffe noen som ikke snorker!

Nok en gang på jeg sove på gjesterommet eller stuen pga en mann som snorker som et slagverk!

Og dette skjer i alle mine forhold. I tillegg er det alltid stygg lukt etter dem på do etter de har gjort sitt fornødene. Og fiser gjør han også hele tiden. Ofte rett i rumpa på meg når vi ligger i samme seng!

Er drittlei!

Hvorfor snorker og driter menn så mye? Er det all den dritten de spiser?

Anonymous poster hash: d2a22...e5f
Videoannonse
Annonse
Gjest Bringebær55
Skrevet

Den uten synd kan kaste den første steinen!

Gjest Eurodice
Skrevet

Hva i alle dager er det med menn og snorking. Hvorfor i helvete kan jeg aldri treffe noen som ikke snorker!

Nok en gang på jeg sove på gjesterommet eller stuen pga en mann som snorker som et slagverk!

Og dette skjer i alle mine forhold. I tillegg er det alltid stygg lukt etter dem på do etter de har gjort sitt fornødene. Og fiser gjør han også hele tiden. Ofte rett i rumpa på meg når vi ligger i samme seng!

Er drittlei!

Hvorfor snorker og driter menn så mye? Er det all den dritten de spiser?

Hvor finner du disse ufyselige mennene? Hvorfor må du absolutt bo med dem?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

så du mener det er bare menn som snorker ? og som har illeluktende dritt?

Og når er det han fiser deg oppi rompa? mens han sover? Det er helt normalt kjære deg :) Du gjør nok det samme selv.

Anonymous poster hash: 6c0ed...ac9
Gjest Elseby13
Skrevet

Du snorker/bæsjer/fiser vel aldri, ts?

AnonymBruker
Skrevet

Hvor finner du disse ufyselige mennene? Hvorfor må du absolutt bo med dem?

Ufyselige menn finnes da overalt, det er heller vanskelig å finne unntak. Men det er da slett ikke nødvendig å dele seng og bolig med disse uappetitlige grisene. Menn som ikke tar hensyn til dem de bor sammen med, bør bo alene.

Anonymous poster hash: 308aa...5d3

• Liker 1
Skrevet

Lurer på hvaslags menn du møter. Har ikke hatt disse problemene i noen av mine forhold hvertfall.

AnonymBruker
Skrevet

Men det har jeg. Alle menn snorker og det er irriterende. Varnok litt krass i startinnlegget, men er fordi jeg er så lei av snorkende menn. Og at de driter og har den forferdelige lukten, er det jeg reagerer på. Kvinner etterlater ikke slik lukt på do. Jeg tror at menn generelt har dårlgiere kosthold og at det er derfor

Skrevet

Synes ikke min manns dritt lukter noe verre en min. Han har ikke spesielt dårlig kothold heller. Snorke gjør vi innimellom begge to. Tror du bare må ha vært utrolig uheldig med de mennene du har møtt. Har aldri hatt problemer med menn som promper eller snorker eller lukter verre enn andre når de har vært på do.

AnonymBruker
Skrevet

Men det har jeg. Alle menn snorker og det er irriterende. Varnok litt krass i startinnlegget, men er fordi jeg er så lei av snorkende menn. Og at de driter og har den forferdelige lukten, er det jeg reagerer på. Kvinner etterlater ikke slik lukt på do. Jeg tror at menn generelt har dårlgiere kosthold og at det er derfor

Hahaha, jo. kvinner etterlater slik lukt på do de også. Kanskje ikke alle, men noen. Er mange ganger jeg har gått på do etter at andre kvinner har gått på do, og det har luktet død der inne.

Har heller aldri lagt merke til at kjæresten min har noen illeluktende bæsj, selv om han spiser ganske så usunne ting.

Anonymous poster hash: 6c0ed...ac9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...