Gå til innhold

Herregud, tror jeg er forelska i en mye eldre kollega..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke helt hva det går av meg. Jeg er 29, og jeg tror jeg har forelska meg i en kollega på 49.. Vi er begge single (jeg ble skilt for to år siden, han vært singel i "alle år").

Vi jobber tett på hverandre, og jeg har før jeg begynte å se for meg noe mer med han alltid likt han. Han er utrolig hyggelig, utrolig smart, engasjert og kjempeflink i jobben sin. Han gir meg mange komplimenter, men det går nesten utelukkende på jobbprestasjoner/personlighet, han har aldri gått over noen grense, og er ikke særlig flørtende (jeg vet han er veldig sjenert med kvinner, og det er vel derfor han har vært singel i "alle år"). Jeg tror ikke han på noen måte kan se for seg at jeg liker han..

Er det ekstremt dumt å involvere seg i en på jobben (han er ikke sjefen min). Jeg syns jo også aldersforskjellen er veldig stor.. Burde jeg prøve meg?

(Å Gud, jeg høres ut som en forelska fjortis :ler:)

Anonymous poster hash: 1bd5a...0e8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Uansett fortell hva som skjer videre.

Anonymous poster hash: 84817...399

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er alltids en risk for å involvere seg med noen man arbeider med. De fleste på forumet her vil nok fraråde deg å gjøre dette (erfaring fra svar i lignende tråder tidligere). Du må følge din egen magefølelse. Hvor god er din CV i tilfelle du må søke ny jobb dersom det blir pinlig i etterkant av mislykket flørting med ham? Lykke til!

Anonymous poster hash: cab83...86a
AnonymBruker
Skrevet

CVen min er god, men det er egentlig kun pga nåværende jobb (jeg har hatt andre jobber, men denne har jeg hatt i mange år). Og siden han ikke er min sjef så får jeg vel uansett god referanse, håper jeg. Hehe.

AnonymBruker
Skrevet

Vel, om du kan leve med sladder på jobben (også kalt baksnakking) og ulevelige villkår når det blir slutt - go ahead! Jeg vil absolutt ikke anbefale det. Aldersforskjellen skal jeg ikke si noe på, for det bryr jeg meg ikke så mye om, men å skille jobb og privatliv er vanskelig. Spesielt når dere jobber så tett sammen.

Så ja, jeg er en av de som fraråder deg dette pga egen erfaring. Det er søtt mens det varer, du gleder deg til å dra på jobb osv, men etterpå.. Grøss og gru..

Anonymous poster hash: 256b7...20f
AnonymBruker
Skrevet

Uff.. Ja, jeg ser helt klart den, og har tenkt på det selv. Han er bare så utrolig snill. Han bryr seg liksom så veldig, uten at jeg tror han har noen baktanker, og det er noe jeg sjelden har opplevd. Jeg kan faktisk ikke tenke meg en snillere mann (og det har jeg tenkt før jeg begynte å tenke på han "sånn"). Sladder hadde det sikkert blitt, og mange hadde nok blitt svært overraska.

AnonymBruker
Skrevet

Noen flere? :)

AnonymBruker
Skrevet

Han høres jo ut som en veldig fin fyr! Virker ikke som typen som ville være hevngjerrig hvis det skulle gå galt heller.

Ville prøvd meg hvis jeg var deg :yvonne:

Anonymous poster hash: 258cf...68f
Skrevet

Prøv deg. Dere er begge single. Og om det eventuelt blir et forhold kan jo en av dere bytte jobb. Gjør det enkelt!

AnonymBruker
Skrevet

Åå, så søte dere er. Klart du må sjekke han opp :) Noen som skaper 14iss følelsen i deg kan du ikke bare overse ;)

Anonymous poster hash: 8d31d...a10
AnonymBruker
Skrevet

Uff.. Ja, jeg ser helt klart den, og har tenkt på det selv. Han er bare så utrolig snill. Han bryr seg liksom så veldig, uten at jeg tror han har noen baktanker, og det er noe jeg sjelden har opplevd. Jeg kan faktisk ikke tenke meg en snillere mann (og det har jeg tenkt før jeg begynte å tenke på han "sånn"). Sladder hadde det sikkert blitt, og mange hadde nok blitt svært overraska.

Vet du hva. En sånn snill mann holder jeg også på med nå, og jeg ville ikke vært foruten. Ting er så mye enklere, verden og hverdagen min er så mye lysere når jeg går og kommer hjem til en fyr som er snill og glad, i forhold til hva jeg ellers er vandt til. Kjør på!!!!!!!!

AnonymBruker
Skrevet

Når du er 47 år gammel, går han av med pensjon. Og menn lever i snitt kortere enn kvinner har jeg lest. Men du har vel tenkt på dette. Eller vil det bare være en flørt for bare moro?

Anonymous poster hash: f4477...9fa
AnonymBruker
Skrevet

Når du er 47 år gammel, går han av med pensjon. Og menn lever i snitt kortere enn kvinner har jeg lest. Men du har vel tenkt på dette. Eller vil det bare være en flørt for bare moro?

Anonymous poster hash: f4477...9fa

Det har jeg selvfølgelig tenkt på, og det er det og at han har vært alene i "alle år" som stopper meg.. Tenker at en "sånn" kan være litt sær. Han har forresten ikke barn, men jeg har to (tror han syns det er litt sårt at han aldri fikk..).

AnonymBruker
Skrevet

Vet du hva. En sånn snill mann holder jeg også på med nå, og jeg ville ikke vært foruten. Ting er så mye enklere, verden og hverdagen min er så mye lysere når jeg går og kommer hjem til en fyr som er snill og glad, i forhold til hva jeg ellers er vandt til. Kjør på!!!!!!!!

Det er det jeg også tenker. Er så drittlei av sur gubbe, utroskap og drama. Derfor jeg ble skilt. Så det er nok fordi jeg er "skada" av en sånn "slem" mann at jeg nå ser etter helt andre egenskaper. Trygghet og snillhet.

AnonymBruker
Skrevet

Og HVIS jeg bestemmer meg for å prøve er jeg redd han syns jeg er altfor ung, eller at jeg ikke klarer å vise at jeg faktisk er interessert uten at det blir kleint..

Har aldri tatt første skrittet når jeg har vært interessert i noen før. Pinlig å si det, i en alder av 29..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...