Gå til innhold

Skifte etter vielsen?

Skal du skifte kjole/klær etter vielsen?  

1. 1. Skal du skifte kjole/klær etter vielsen?

• ja
      2
    • nei
      39
    • ikke bestemt meg
      1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal dere skifte kjole/klær etter vielsen, evt. senere på kvelden? Har liksom ikke tenkt så mye på det, jeg.....har egentlig lyst å gå i kjolen så lenge som mulig-får jo ikke gjort det igjen-forhåpentlighvis :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal ikke skifte. Vil bruke kjolen min så lenge som mulig; skal jo bare bruke den den ene gangen.

Skrevet

NEI! Aldri i livet!

Skal ha på meg brudekjolen hele dagen og hele kvelden.

Sløret også.

Skrevet

Nei, her skal det ikke skiftes! Brudekjolen min er så vakker og så fantastisk og ikke minst så dyr at den skal jeg bruke hvert minutt av bryllupsdagen!

Sløret skal også brukes hele tiden og ikke tas av/byttes ut!

Vel kan det være litt tungvindt å gå i dette utstyret, men dette er en opplevelse jeg får ha en eneste gang i livet så litt tungvindte klær utholdes gjerne i de få timene!

Skrevet

Neineinei. Vil ikke skifte etter vielsen. Kjolen blir spesialsydd til meg og jeg synes jeg får brukt den lite nok som det er....

Skrevet

Neeeeeeeeeeeeeeeeeei.........Kjolen skal IKKE av før den må...... :wink:

Skrevet

Nei, jeg skal bruke drømmekjolen heeeele dagen lang. Heldigvis! :P

Skrevet

Kommer ikke på tale :) Har kjolen på til den blir revet av meg :wink:

Skrevet

nei kjolen skal være på meg hele dagen og kvelden

Skrevet

Nope........her skal kjolen være på till the bitter end..............

Skrevet

Skal ha kjolen på til den MÅÅÅ av. Men var i ett bryllup i fjor, da tok bruden av seg kjolen utpå kvelden, tok på seg en kjole som ikke var sååå pen... :oops:

Husker at jeg reagerte på det ja..

Skrevet

Niks, aldri i verden. Skal jo aldri ha den på med igjen :cry:

Gjest Madam Felle
Skrevet

De fleste betaler vel ikke i dyre dommer for å bruke kjolen en time eller to. De må i så fall være de som har så mye penger, at de rett og slett ikke har peiling på hva de skal bruke alle pengene til.

USA har det med å skifte etter vielsen, men det er nok ikke så vanlig her hjemme. Jeg selv kommer til å ha kjolen på meg, til min kjære finner det for godt å kle den av meg. :sjarmor:

Skrevet
Neineinei. Vil ikke skifte etter vielsen. Kjolen blir spesialsydd til meg og jeg synes jeg får brukt den lite nok som det er....

:enig_animasjon: Akkurat saann foler jeg det ogsaa!

Skrevet

Aldri hørt om noen som skifter kjole, jeg da :o

Synes det høres litt amerikansk ut....?

Skrevet

Jeg gleder meg noe så sinnsykt til å ha på den kjolen (som henger så fint i klesskapet i et dynetrekk) at den skal definitivt ikke av før den absolutt må. Antar brudgommen ikke kommer til å godta at den blir nattkjole, så da forstår dere vel når min skal av i alle fall.

Skrevet

Ingen i verden hadde fått meg til å skulle skifte kjole på kvelden. Man er har forhåpentligvis bare en kveld hvor man kan gå med brudekjole, og da skulle jeg jammen meg benytte anledningen også. :ler:

Skrevet
Ingen i verden hadde fått meg til å skulle skifte kjole på kvelden. Man er har forhåpentligvis bare en kveld hvor man kan gå med brudekjole' date=' og da skulle jeg jammen meg benytte anledningen også. :ler:[/quote']

Helt enig!

Skrevet

Jeg skal bytte fra langt til kort slør rett etter fotograferingen, før vi går inn til middag. Men bytte kjole...??

Ikke pokker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...